Uit eten |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Juni 2016 om 10:30 |
Kennen jullie 't Zusje? Het schijnt een tapasbar te zijn, waar je gezellig met de familie kunt eten. Onbeperkt hapjes eten voor een vast bedrag per persoon. Het schijnt dat ze (in Apeldoorn althans)de klanten punten geven, bijvoorbeeld als men de telefoon uit heeft staan of niet op tafel heeft liggen.
Ik kan me voorstellen, dat smartphones niet alleen voor je gezelschap, maar ook voor bedienend personeel, een grote ergernis kunnen zijn. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm jij wandelt veel hè - heb je wel eens het fenomeen gezien dat er twee van die twintigers samen op een bakje zitten - onderlinge
afstand 30 cm en beide intens turend naar hun foon. Als ik daar langs loop denk ik kom op zeg, kruip bij elkaar op schoot lebber elkaar af.
Niet dat ik daar echt graag naar kijk, maar ik vind dat een stuk natuurlijker . . .
Wandelende hondenbezitters gelijmd aan hun foon - zo jammer dat zo'n hond ze op het rechte pad houdt in plaats van ze richting een
diepe vijver te loodsen.
Hier is de foon verbannen tijdens het eten en uit de bedroom. Want ik ging haast gillen.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik verbaas me ook altijd over de concentratie waarmee zo'n telefoontje aan de gang gehouden wordt. Ook als iemand in z'n eentje druk pratend op de fiets zit. Maar in een restaurant korting krijgen als je de telefoon uitzet, is iets waar de gemiddelde Hollander wel voor te porren zal zijn.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik erger me ook altijd aan die mensen die zonodig met hun mobiele telefoon "bezig" zijn, zeker bij etentjes en op familiefeestjes. De jeugd op de fiets met een mobiel is al helemaal erg; hebben ze elkaar nog net in het leslokaal gezien moeten ze voorts weer appen of sms'en of wat dan ook.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ik ook erg vind zijn vaders/moeders die achter de kinder/wandelwagen lopen en in hun telefoon verdiept zijn .
Praat eens tegen je kind |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind dat vooral mensen achter de kinderwagen of naast de hond hun telefoon in de zak moeten houden, desnoods in trilstand, als ze bang zijn iets belangrijks te missen. En het staat inderdaad wel raar dat twee mensen, die een duidelijke band hebben, een stel of moeder-en-dochter, liever contact met de hele wereld hebben dan met elkaar. Maar ja misschien wattsappen ze wel met elkaar omdat ze niet meer weten hoe ze rechtstreeks met elkaar moeten praten.
Het ergerde me jaren geleden al, als mensen met een buggy uit de bus stapten, kind in de wagen propten, telefoon uit de tas haalden en kwekken maar. Ik dacht dat het kindje alleen zou leren blablabla te zeggen, als het niet zou horen van "Dat is een hondje, het hondje zegt waf" enz. enz. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |