Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verhullen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verhullen
    Posted: 14 Juni 2016 om 13:00
Ik dacht eigenlijk dat ik vergeten was een foto te maken, terwijl ik het aan de andere kant toch echt van plan was geweest. Nou heb
ik net mijn foto's van de afgelopen week bekeken en zie daar, toch een foto.
Ik heb 4 tile's gekocht, dat zijn van die stukjes electronica die je aan je sleutelbos of in je auto of portemonnee kunt doen en als je
dan iets kwijt bent kun je ze oppiepen of als vermist opgeven. Je hoort er de wildste verhalen over, dus ik dacht ik probeer het.
Maar ik wilde 1 tile aan de sleutelbos van mijn moeder doen - zonder dat iedereen maar zou zien dat het een tile is. Ik ben een stuk of wat keren
begonnen en uiteindelijk is het dit geworden - een lossen ketting met dan rondom vasten, op een bepaald moment heb ik er stokjes
in gemaakt zodat het gat in de tile bereikbaar zou zijn. Ik ben geen Bep of MG, dus het heeft me heel wat gepuf gekost. Uiteindelijk heb ik het
bovenop dichtgenaaid en rondom steken gemaakt, gewoon met de borduurnaald. Nou is het afwachten tot wanneer moeders haar sleutels weer kwijt is . . .

Links dus een kale tegel en rechts de ingepakte.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2016 om 14:29
en waar heb je die tile's gekocht
ik weet van niets heb er nog niets van gehoord?
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2016 om 19:42
leuk idee!!!!!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2016 om 20:04
ik vind het heel knap dat je je eigen ontwerpen begint te maken. De volgende gaat al vlotter gaan omdat je weet waar je het hardste gepuft hebt en hoe je het kan oplossen om het helemaal met een glimlach te kunnen maken. En een derde gaat met de ogen toe kunnen gemaakt worden.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2016 om 20:25
Originally posted by niania niania wrote:

en waar heb je die tile's gekocht
ik weet van niets heb er nog niets van gehoord?
Ik had eerst alleen maar van die tile's gehoord maar pas hoorde ik ook over iets dergelijks maar dan weer een ander merk ik zal even zoeken.
Dit is een vergelijk tussen de 2 grootste fabrikanten --> hier
Ik heb ze gewoon via hun website gekocht ook al stond er dat dat niet kon, ik probeer dat gewoon vooral ook omdat België er wel tussen stond.
Toen ik ze in huis kreeg stond er gewoon een afzender adres in A'doorn op de enveloppe ???
Je hebt echte trackers, die met een gsm kaart werken en die dus ook beter zijn als je je b.v. je auto terug wilt vinden als iemand er met het,
ding vandoor is - want die kunnen actief hun positie doorgeven.
Deze werken met bluetooth en maken dus een connectie als iemand met een slimme telefoon langs wandelt, die toevallig ook nog eens
de bijbehorende app actief heeft - dus tsja is het zo geweldig, want hoe groot is die kans ?
Maar als je je sleutelbos in huis kwijt bent, kun je via de app de tile oppiepen en kun je op het geluid af, ook kun je de tile indrukken en dan gaat
je telefoon piepen - oftewel het is niet slim om én je telefoon én je tile tegelijkertijd zoek te maken Wink
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2016 om 20:28
Originally posted by bep bep wrote:

ik vind het heel knap dat je je eigen ontwerpen begint te maken. De volgende gaat al vlotter gaan omdat je weet waar je het hardste gepuft hebt en hoe je het kan oplossen om het helemaal met een glimlach te kunnen maken. En een derde gaat met de ogen toe kunnen gemaakt worden.
Ik vond dit al heel ingewikkeld en ik snap die vragers op dit forum altijd heel goed als ze zeggen dat ze alleen vanaf patroon
iets kunnen maken. Kijk had ik iets met papier moeten knutselen was ik zo klaar geweest, maar haakwerk probeert altijd linksaf
te gaan als ik rechtsaf wil Confused
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2016 om 20:32
Zo'n tile leek mij wel wat toen ik dit las, maar dat wordt voor mij dus lastig, want ik ben juist vaak mijn telefoon kwijt. Dan heb ik die van mijn man weer nodig om mezelf te bellen om te luisteren waar mijn foon nu weer eens ligt... LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2016 om 21:42
mooi idee
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2016 om 10:18
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Zo'n tile leek mij wel wat toen ik dit las, maar dat wordt voor mij dus lastig, want ik ben juist vaak mijn telefoon kwijt. Dan heb ik die van mijn man weer nodig om mezelf te bellen om te luisteren waar mijn foon nu weer eens ligt... LOL
Dat kan, je kunt de tile indrukken en dan piept hij jouw telefoon op, maar dan moet je de tile dus niet zoek maken Wink
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2016 om 16:00
Goed gelukt hoor zonder patroon.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 08:27
Ik heb geen flauw idee wat een tile is. Zal ik moeten opzoeken. Werkt het dus ook met een hoesje er om?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 15:49
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik heb geen flauw idee wat een tile is. Zal ik moeten opzoeken. Werkt het dus ook met een hoesje er om?
Lijkt me wel, misschien niet als je met looddraad werkt, maar dit komt uit mijn knutsel katoen voorraad.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.648 seconden.
Lang Yarns