Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Column: Geurtjes

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Column: Geurtjes
    Posted: 16 Juni 2016 om 15:16

Geurtjes

Gisteravond bij RTL Late Night  met enige verbijstering naar Marlies Dekkers gekeken en vooral geluisterd. Hoe de introductie voor mevrouw Dekker  van Umberto Tan was is mij ontgaan, maar het scheen er om te gaan dat wij vrouwen weer eens van ons zelf moesten gaan houden, en dan vooral via de vaginale geurtjes.

Dames....ken uw eigen geur en ga er van houden! Verstop de geurtjes niet!! PRAAT erover met elkaar, RUIK desnoods aan elkaars flamoesje en leer ook die geuren waarderen.

Je houdt niet van jezelf als je niet van je vagina houdt, die kreet hebben we al eerder gehoord, Je moet met een spiegel tussen je benen gaan liggen en kennis maken met je diepste zélf en dat vooral regelmatig doen anders herken je jezelf niet meer. Je moet jezelf niet alleen terdege en door-en-door kennen , maak er desnoods een foto van (met of zonder tampon), zoals een andere dame, Heleen van Royen, ons rijkelijk heeft voor geschoteld.

Nee je moet ook je eigen geurtjes leren kennen en leren liefhebben.Dat alles uiteraard zonder geurverdrijvers, intiemsprays en of andere parfumachtige kruisbestuiving. Puur natuur dát is je van het!

En hoe ontdek je dan die geur van jezelf? Ik bedoel maar..er zijn er niet veel die zo lenig zijn dat ze hun neus in het eigen kruis kunnen steken. Ikzelf kom niet eens in búúrt. Maar.. dan kan je zelf even met de vinger rondtasten en dan goed opsnuiven. Er was zelfs een kort filmpje waarin te zien was dat de ene dame bij de andere dame onder rok rondtastte (jawel, onder de rok, want we mogen natuurlijk ook weer niet teveel blootgeven) maar het bleek dat die dame toch wel een beetje huiverig voor de lichaamsvloeistoffen van de andere dame was, want ze droeg wel plastic handschoenen.

En dat ruiken en keuren doe je niet één keer, nee, heel regelmatig zodat je je geurtjes onder alle omstandigheden leert kennen, zoals na gebruik van bepaalde etenswaren, bijvoorbeeld knoflook of asperges.

Mevrouw Dekker was zeer serieus over deze zaken en zei dat ze deze dingen regelmatig met haar personeel besprak.Ik denk niet dat ik graag bij deze mevrouw wil werken. Niet als ik op een dergelijke manier met de billen bloot moet.

Ik vrees dat mevrouw Dekker de publiciteit zocht. Het schijnt dat haar zaken niet zo voorspoedig gaan als eerst en dan is het toch fantastisch om een podium te krijgen bij een praatshow.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 15:43
Je kunt maar beter de man/vrouw vinden, die bij jouw geurtje past - is mijn eerste opwelling na het lezen van jouw verhaal.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 16:38
Komkommertijd   ???
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 16:44
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Komkommertijd   ???

Vinnik nogal suggestief, gezien het onderwerp. LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 17:33
Tinkebel, die een tasje maakte van haar dode kat, is allang niet meer in het nieuws geweest, dus nu is het de beurt aan Marlies Dekkers. Haar ondergoed zal wel niet goed verkopen, dan maar op deze manier.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 18:55
ja ja straks ligt het bij livera of zo, onderbroeken met geur van een anderLOL
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 19:14
Toen ik de kop van deze topic las dacht ik nog heel naief dat het om parfum ofzo ging. Ik heb het verhaal niet gezien bij Humberto, maar geloof niet dat ik wat gemist heb.
Of dit nu een goede reclame is voor Marlies dekker betwijfel ik.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 19:25
Beetje doorgeslagen gedoe... Hoe zou ze tegenover zweetvoeten staan? Sick Want eerlijk is eerlijk; het ene geurtje moet je dan niet verheffen boven het andere. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 20:12
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Komkommertijd   ???

Vinnik nogal suggestief, gezien het onderwerp. LOL

die komkommer is voor de frisse toets en toch ook wel gemakkelijker dan plastieken handschoenen.
Plastieken handschoenen daarentegen zijn gemakkelijker weg te steken in de sjakosj.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 20:41
Het moet niet gekker worden!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2016 om 21:36
pure verveling denk ik. ze kunnen niet handwerken.
oant Sjen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 11:26
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Beetje doorgeslagen gedoe... Hoe zou ze tegenover zweetvoeten staan? Sick Want eerlijk is eerlijk; het ene geurtje moet je dan niet verheffen boven het andere. 

Precies, niet discrimineren!

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 11:30
Waar het mij eigenlijk een beetje omgaat:
Waarom moet nou álles bespreekbaar gemaakt worden?
Ten eerste vind ik het gewoonweg kolder, ik kan heel goed van mijzelf houden zonder met mijn neus in mijn kruis te zitten.
Ik heb echt niet de behoefte om meer te weten van andervrouws geurtjes of de mijne met derden te delen.
Wat is dr nou zo belangrijk aan?

Maar als we hier over moeten praten, nemen we dan ook meteen maar de toiletgeuren mee? Of blijft dat een taboe?

Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 11:42
En dan was het een serieus gesprek? Kan me dat niet voorstellen. Belachelijk gewoon. Ik hoef niet te weten hoe het bij mij of een ander ruikt, ook niet bij mezelf. 

Ik weet wel, hoe ouder je wordt des te minder lekker ruikt het. Dit weet ik doordat ik vroeger dames in de paskamer moest helpen met een corset passen. En echt, de oudjes roken het sterkst. Dat vond ik nu echt geen aangename geur waar ik graag aan zat te ruiken, soms had ik het gevoel erdoor te worden bedwelmd, jakkes. Nu was de hygiëne vroeger ook wel minder goed dan tegenwoordig. Maar dan nog, ik ga niet aan die gekkigheid meedoen. Laten ze het liever hebben over de ellende waar zoveel mensen in leven. En hoeveel mensen er gered zouden kunnen worden van 10% van 1 maandsalaris van hooggeplaatste personen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 12:08
Mevrouw Dekker was er wel degelijk heel serieus over.
En dat vind ik dus net zo erg als jij, Janne Marie.
Er zijn inderdaad belangrijker dingen om je druk over te maken.

(en toch blijf ik denken dat het mevrouw Dekker alleen om de publiciteit te doen was, ben ik erg achterdochtig?)
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 12:38
Originally posted by bloem bloem wrote:

pure verveling denk ik. ze kunnen niet handwerken.

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 12:39
Nou JanneMarie als je dat vindt hoe vinden jullie dan dat ze de pensioenen van nederland aan eu ropa gaan vrijgeven. Dan kan iedereen gaan graaien in 1400 miljard eurootjes van de nederlandse werkmieren.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 12:46
ik had het opgevraagd via goegel en ze meent het dus echt. Ik denk dat ze gewoon in de belangstelling wil staan want, ik weet niet hoe het bij jullie is, maar als er hier over een 'vrouwenkwestie zullen we het maar noemen' op de televisie wordt gesproken, zitten er rond de tafel toch nog andere vrouwen. Hier zaten alleen maar mannen met rooie oortjes aan tafel die geen weerwoord kunnen geven. Ene zei dus dat hij met rooie oortjes zat te luisteren en kreeg in mijn ogen al direct een veeg uit de pan doordat zij zei om er niet lacherig over te doen.

Misschien is er in haar opvoeding iets misgelopen want ze doet het al jaren zegt ze, zichzelf besnuffelen, terwijl bijna iedereen probeert zijn kinderen uit lichaamsopeningen te laten blijven.

Publiciteit waarvoor dan? Ik denk dat ze gewoon wil dat er over haar wordt gesproken wat dan ook gelukt is.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 12:52
Publiciteit voor haar lingriemerk.
Maar voor mij is dit een extra reden om nooit een 'Marlies Dekkers' te kopen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 13:07
Dan zou ik er toch meer onderbroekenlol in gebracht hebben.

Of misschien staat zij op het punt om een onderbroek met een geurvreter uit te vinden.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.218 seconden.
Lang Yarns