Nijmegen |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Juli 2016 om 15:08 |
Mijn dochter gaat dit jaar de Nijmeegse vierdaagse lopen.
Zij wil altijd graag iets voor een ander doen en had bedacht om vlindertjes te haken voor de mensen die aan de kant staan om aan te moedigen. En dan in de kleuren van Nijmegen. Nu heb ik al een jaar lang vlindertjes gehaakt voor de koningsmarkt. En daar was ik nu wel een beetje klaar mee en heb in de kleuren van Nijmegen armbandjes voor haar gehaakt die ze dan uit kan delen. nog een aantal nachtjes en dan mag ze gaan lopen ik wens haar veel succes (en vind haar een dappere meid zeker omdat ze de ziekte MS heeft) groet van nia ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wauw... wat een nobel gebaar en wat een vrolijk haakwerk bij elkaar!
![]() Heel veel succes gewenst voor je dochter. Inderdaad bewonderenswaardig dat zij die wandelingen aangaat.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik heb 1 keer gelopen en was overdonderd door de hoeveelheid publiek, ze zal echt speciale mensen uit moeten zoeken anders zijn de vlinders zo gevlogen
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Leuk idee, de toeschouwers kunnen dan feestelijk zwaaien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Niania, ik wens jouw dochter alle vlinders die er maar zijn om haar naar de finish te dragen!
Wat een MOED! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
geweldig dat jullie dat gemaakt hebben. en veel succes voor je Dochter
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
die vlinderkes dienen dan voor rond de vinger te doen en de handen in de lucht te steken? Ja niania, ik denk dat de vlinderkes toch meer zullen opvallen dan de armbandjes, want die komen toch wat hoger. En het is toch niet nu zaterdag of zondag dat het loopfestijn gaat doorgaan hoop ik, want dan gaat het pokkewarm worden. In ieder geval wenst ze ook succes van mij.
|
|
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig gemaakt en mooi idee.
Heel veel succes voor je dochter. |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Wat een leuke verzameling. Mooi gebaar.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Hier de dochter.
Wat een mooie en lieve berichtjes die worden geschreven. Allen dank je wel voor de aanmoediging en de lieve woordjes. @ lw1463 - Ja, ik zal echt de mensen moeten uitzoeken, want heb er maar een stuk of tot nu toe 78. Nog een paar en dan 100. De armbandjes ga ik aan de kinderen uitdelen die ik onderweg tegen kom en bij de laatste dag liggen / zitten de zieke kindjes bij het ziekenhuis ons aan te moedigen. @ Bep - De Nijmeegse Vierdaagse is van dinsdag 19 juli - 22 juli.. Ik hoop in die week dat het niet Pokkewarm is.. Kan niet zo goed tegen de hitte.. Maar, gaat vast allemaal goed komen. Mocht je het leuk vinden.. Zal ik mam vragen of ze wat berichtjes post en eventuele foto's als ik vlinders aan het uitdelen ben (foto's maak ik dan zelf onderweg). Allen, nogmaals bedankt. Dat doet me zeker goed. Lieve (haak)groetjes, Lieke - Dochter van NiaNia |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Lieve Lieke, heel veel succes gewenst meis, je bent een kanjer en wat zullen die vlinders van je moeder goed terecht komen bij en in het publiek, hartverwarmend !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh die zijn leuk gemaakt, wat een enig idee! Lieke ik wens je heel veel succes met het lopen en geniet er van wat je onderweg ziet en tegenkomt.
|
|
![]() |
|
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Owww wat leuk!! Zo lief dat je dat onderweg gaat uitdelen :D
En succes met het lopen! Ik doe het je niet na!
|
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Wat een leuk idee. Een hele prestatie om de vierdaagse te lopen petje af. Ik wens haar veel succes.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
|
Crochet time ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Augustus 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 193 |
Lieke heel veel succes en plezier gewenst met het lopen van de Nijmeegse de 4 daagse. Ik doe het je niet na. Echt een leuk idee van de vlinders en de armbandjes.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Lieke heel vel succes met de 4 daagse. Wij volgen het altijd op de T.V.
De vlinders en armbanden zijn heel erg leuk. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
voor de dochter :
je hebt geen sjaans want het gaat nog warmer dan pokkewarm worden (hier toch). Misschien kan je nog rap eenstukje stof in een iets te grote pet naaien waar je dan zo'n ijskoud(uit de diepvries) gelmasker voor als je hoofdpijn hebt kan insteken, en zo 2 blikjeskoeldingen die je ook in de diepvries moet leggen om rond je polsen te doen. En natuurlijk moet je dan regelmatig van frisnatte sjaal wisselen ook. Je hebt er moed op. |
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Dochter:
Zet m op!! Ik doneer wat extra ![]() |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |