Discworld |
Reageer |
Autheur | |
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Augustus 2016 om 21:30 |
discworld
een gratis patroon om de discworld wereld te haken. discworld is een engelse boeken serie met verschillende karakters die op bepaalde punten met elkaar verbonden zijn. de boeken zijn geschreven door terry pratchet. |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Owwwwww gesmĂșld heb ik van die boeken!!
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alleen het patroon van die schildpad is al de moeite waard, als ik het zo lees is het ook goed uitgelegd - niet zo van naai het nu maar aan mekaar.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb even gekeken, ik schijn de hele serie digitaal in mijn 'biep' te hebben.
Helemaal leuk om Pratchet weer eens te lezen! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Heel dwaas soort vage sf (maar ook weer niet, soort van sprookjes) fantasie voor volwassenen.
Veel humor. Ze steken de draak met van alles in 'onze' wereld en geven er een bizarre twist aan. Stukje uit een van de boeken. Titel "Dunne Hein" En de dood, die veel te veel aan Dunne Hein overlaat,begint verrassend menselijke trekjes te vertonen: drinken, dobbelen en grappen maken. Dunne Hein daarentegen wordt steeds minder vrolijk en is steeds minder vrolijk en is steeds meer geneigd om In Holle Hoofdletters te spreken... |
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, ik ben er in het verre verleden ooit in begonnen maar ben er echt in vastgelopen... Idem voor Dune. SF is niet echt aan mij besteed.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |