Sanne |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Augustus 2016 om 14:23 |
Sanne is jarig, hartelijk gefeliciteerd en maak er een mooie dag van.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ennas ??? Komt ze nog wel hier ? Hallo dan gefeliciteerd
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd Sanne met je verjaardag.
|
|
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Proficiat !!!!
|
|
groetjes geesje
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze is in maart nog geweest en ze zit op Facebook.
|
|
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd Sanne. Dan zal ik je op facebook eens gaan zoeken.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel.
Ik kom hier bijna niet meer. Breien staat op een laag pitje, al moet ik wel een half breiwerk gaan oppakken. Voor december moet er een boxpakje af zijn. Ik ben namelijk in verwachting! Nog een reden waarom breien op een laag pitje staat is dat het niet goed gaat met mijn moeder. Ze is ernstig ziek. Levensverwachting kunnen ze niet zeggen, maar is niet veel meer. Dubbele tijden hier dus; blijdschap en voorbereiding op een baby, verdriet en voorbereiding op een overlijden.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da's niet niks Sanne.
Sterkte!!! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is slecht en goed nieuws, Sanne. Je moeder weet in ieder geval, dat jij ook moeder wordt. En je kunt haar kleinkind later over haar vertellen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook van mij sterkte gewenst met deze tegenstrijdige situatie.
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte lieve Sanne,ongelijke strijd waar leven en dood naast elkaar staan.
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het leven kan soms heel hard zijn . Het weten dat jij moeder wordt geeft jouw moeder hopelijk nog een blij gevoel .
Ik heb mijn Oma nooit gekend ,maar ik ben naar haar vernoemd en ik ben altijd blij geweest met de foto's die er waren zodat er wel over haar gesproken kon worden met beelden ,al waren het kleine zwart wit foto's Sterkte |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte gewenst
|
|
oant Sjen
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd en heel veel sterkte!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte voor de komende tijd.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moeilijke tijden maar gelukkig ook mooie tijden in het vooruitzicht.
Sterkte met je mama in ieder geval Vergeet ik toch compleet je te feliciteren zeg bij deze van harte meis |
|
thian
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel sterkte
en heel erg gefeliciteert met je verjaardag en met je zwangerschap groetjes anita |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte Sanne. Gefeliciteerd met je zwangerschap en je verjaardag
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |