teddy garen vraag |
Reageer |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Augustus 2016 om 10:50 |
Voor een opdracht ben ik op zoek naar teddy beren garen, van dat fluffy in het mint.
Ik gebruik meestal Teddy soft van Lammy, maar ik ben op zoek naar mint en deze hebben ze niet van Lammy. Iemand een idee waar ik soort gelijk garen in het mint kan vinden? Heb ook al Bombon garen bekeken, maar de kleur zit er ook niet bij. Kortom...HELP!
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aranince
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een aantal knuffels gebreid met Phildar Douce. Heerlijk zacht, en de knuffels zijn echt heel leuk geworden!
Er is wel een mint kleurige versie van. Maar ik weet niet precies of je deze kleur bedoelt: Deze komt van https://www.handwerk.nl/wol-katoen/phildar/phildar-douce.html. Zijn nog veel meer kleuren van. Is misschien wel iets? |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
He super, die 2e hands wolwinkel.
En die Phildar, ja die komt in de buurt. Bedankt dames
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vroeger had Euroland diverse kleuren, het was wel een meebreigaren.Je kunt kijken op hun site of ze het nog hebben.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zag dat ze nu bij de hema ook fluffy garen verkopen. Volgens mij geen mintgroen en ze zijn ook een stuk duurder. Maar als je maar 1 bolletje nodig hebt is het soms een optie.
Phildar douce vind ik zelf erg prettig garen om mee te haken.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |