Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bergere de france

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bergere de france
    Posted: 22 Augustus 2016 om 13:14
Heeft iemand van jullie hier ooit iets besteld? En wat is je ervaring hiermee? Ik heb bij hun op 3 augustus een bestelling geplaatst en nog steeds niet ontvangen, terwijl er staat dat het binnen 8 werkdagen wordt opgestuurd. Heb al naar ze gebeld en kreeg de mededeling dat ik maar een mail moest sturen als ik het vrijdag nog niet had ontvangen. Vandaag dus maar na 12 werkdagen een mail gestuurd dat ik nog steeds niks heb.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2016 om 13:30
ik heb nog nooit iets besteld daar, maar er staat 8 dagen na de bevestiging. Heb je een bevestigingsmail gekregen? indien niet kan je ook zien wat je moet doen dan (ik dacht inloggen op je account en zien of er een bestelling verschijnt)
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2016 om 13:33
Ik heb een bevestigingsmail ontvangen waarop ik kan zien of het is opgestuurd. Maar daar staat alleen bij de bestelling "wordt verwerkt" en daar zijn ze nu nog steeds mee bezig
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2016 om 14:00
ze zullen misschien nog een schaap aan het zoeken zijn om er wol van te kunnen maken. Wordt verwerkt wil bij mij zeggen dat het nog in het schap ligt en nog niet verpakt is, laat staan verzonden.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2016 om 14:03
Whahahahaha. Het is geen wol Bep maar een patronenboek.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2016 om 16:55
Dan moeten die bomen nog gekapt worden om papier te maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2016 om 17:13
Hahahahaha, ja dat zat ik ook al te denken
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2016 om 17:14
Maar het is wel behoorlijk irritant als je zo lang moet wachten
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2016 om 17:20
Eigenlijk is het de onzekerheid die het wachten onverdraaglijk maakt. Als je geweten had dat de dingen wat later opgestuurd zouden worden bijvoorbeeld wegens vakantie, dan weet je waar je aan toe bent. Hopelijk krijg je snel reactie.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2016 om 11:55
Vandaag een mail ontvangen dat er problemen zijn met de Nederlandse leveringen. Dus het kan nog wel even duren voor ik het binnen heb.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2016 om 13:21
Dat je nu langer moet wachten is natuurlijk vervelend ,maar je weet door dat mailtje nu waar je aan toe bent .

Hopelijk heeft het niets te maken met de kwaliteit van vertalen .

Geduld gewenst
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2016 om 09:17
Een vakantiekracht misschien, die de bestellingen in een kast gelegd heeft i.p.v. ze naar de post te fietsen ?
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2016 om 11:31
Zodra het wordt opgestuurd krijg ik een mail zodat ik het via track&trace kan volgen. En die mail heb ik nog niet ontvangen. Ik wacht het maar rustig af. Verveel me nog niet. Heb genoeg andere werkjes liggen. Plus man lief die plat ligt vanwege z'n rug. Hopelijk is dat snel over want over 1 1/2week gaan we op vakantie.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2016 om 11:35
Beterschap met manlief! Hopelijk kunnen jullie over 1½ week gezond op vakantie met het pakket in je koffer als vrije tijdsbesteding. Star 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 20:18
dat wordt in ieder geval een rustige uitrustvakantie. (genoeg garen meenemen! dan voelt manlief zich niet verplicht om lange wandelingen of klimtoestanden te doen)
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2016 om 10:23
Vorige week nogmaals een mail gestuurd. Krijg ik als antwoord dat mijn adres niet juist is. Er stond volgens hun geen huisnummer bij. Ik heb alles 3x nagekeken en het staat er toch echt wel bij. Vandaag maar weer gebeld en toen kreeg ik als antwoord: wij hebben het 2x opgestuurd en weer terug gekregen. Hoe kan het dan dat ik geen mail krijg dat jullie het opsturen vraag ik. Omdat uw huisnummer er niet bij staat was het antwoord. Uuuuuh, je hebt mijn huisnummer toch niet nodig voor een mail? Zaterdag gaan wij op vakantie en ik had toch graag mijn bestelling mee willen nemen. Krijg ik als antwoord: ja, dat kan. Dag. En de hoorn werd erop gegooid.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2016 om 10:38
Jondala, dit verhaal klinkt mij heel bekend in de oren. Ik wacht al 2 maanden op een gedeelte van een bestelling. Krijg ook dit verhaal te horen. Kon wel dezelfde leverancier zijn!! Ik heb niet bij bergere besteld, maar bij Hobbybenodigdheden. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2016 om 10:42
Mijn broer vertelde gister ook zoiets, hij had een pakket via track en trace tot een bepaald punt zien komen en toen ging het weer terug.
Volgens de vervoerder is het adres onjuist, volgens mijn broer woont hij toch echt op dat onjuiste adres . . . zo knap dat ze b.v. in
Suriname gewoon de post kunnen bezorgen bij mijlpaal zoveel 3e huis rechts.
Grof dat ze de hoorn erop gooien, vooral omdat je te goeder trouw bent.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2016 om 10:44
Ik heb het bij bergere zelf besteld. Dit was eens maar nooit meer. Als het er nog niet is als we terug zijn van vakantie eis ik mijn geld terug.Tis ttoch te gek voor woorden dit
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2016 om 10:58
Ik vraag me altijd af wat er dan fout gaat .
Bij Bergere of bij de post ,een beetje postbode kan toch ook al zou het een verkeerd nr zijn dat adres wel vinden .

Ik woon ook op een niet bestaand adres ,als ik via de routeplanner van A naar B wil krijg ik altijd vertrekpunt bestaat niet .
Neem ik het adres van het pand om de hoek dan gaat het goed .

Ik hoop voor je dat je het nog op tijd krijgt .
In ieder geval een fijne vakantie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns