auto stofzuigen en stiekeme postbode |
Reageer | Pagina 123 10> |
Autheur | ||||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 September 2016 om 12:24 |
|||
Mijn man was de auto aan het stofzuigen toen de postbode kwam. Als ik per toeval buiten ben en de postbode heeft iets voor in de brievenbus (zelden iets op mijn naam) geeft hij het in mijn handen. Nu had hij stiekem alles in de brievenbus gestoken.
F. had het uit zijn ooghoeken wel gezien en ging de post halen. Hij kwam boven met een boel brieven, de ene al dikker dan de andere, en allemaal met mijn naam erop. Eneke kwam uit België en de rest allemaal met Nederlandse postzegels. Ik dacht nog wat heeft de zoon nu weer allemaal besteld. (Hij laat zijn pakjes allemaal naar hier komen met mijn naam erop, gisteren nog een groot dat rammelde, omdat hij dus nooit thuis is als de postbode of het pakketbusje langskomt). Maar dan zag ik op de achterkant een naam staan die me bekend voorkwam. Rap de brieven opengescheurd (netjes is anders) en ik was dus stomverbaasd. Er zaten in (en nu volgen jullie woorden): - een rozet (voor de eerste prijs, als ik toch mag kiezen) - een kleinigheidje (een grote uil met pareltjes en knoopjes op) - een aardigheidje (een vogel met kleurige veren) - een cadeautje (boekenleggerboom met uilen) - een duif (de geribbelde) - een zakje met groene wigwams op waarin nog een mooie uil zat, versierd met knopen. (dit zijn mijn woorden want ik weet niet van wie dit komt) Bij elke brief die ik open deed, had ik al een plaatsje in mijn gedachten waar ik het zou opnaaien. Dit zijn allerminst kleinigheidjes of aardigheidjes. Het zijn stuk voor stuk applikskes (zelfs de duif gaat als applikske gebruikt worden) van onschatbare waarde. Goedhartige Stiekemerds, allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hartelijk bedankt. Als het project af is waar ik ze ga opnaaien plaats ik een foto. En nu valt mijne frank waarom bloem om mijn adres vroeg. |
||||
|
||||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
|||
Dat was leuk thuis komen na de vakantie. Je zult het altijd zien, als er iets bij de post zit voor jezelf, dan ben je net niet aan de deur, als het bezorgd wordt.
|
||||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||||
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(1)
|
|||
Ik vrees dat dit nog niet alles is.
|
||||
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
||||
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(1)
|
|||
fijn dat het op uw adres is aangeland
heel veel plezier ermee en heeeeeeeeeeeel graag gedaan |
||||
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(1)
|
|||
Leuke verrassing Bep! Veel uiltjes zitten erbij, die duiden zeker en vast op je wijsheid
Het wordt je klaarblijkelijk van harte gegund
|
||||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
||||
Aranince
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(1)
|
|||
Wat een mooie applicaties heb je allemaal gekregen, Bep! Leuke verassing
Maar ik mis er nog minstens 1...
|
||||
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(1)
|
|||
of twee ;-)))))) geweldig Beppekind, van ♥♥ gegund !!! |
||||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
||||
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Of meerrrrrrrrrrr |
||||
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
||||
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Haha.
|
||||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Vroeg op morgen Bep
Pos /bode zal wel denken . |
||||
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
het is je gegund. Fijn dat de verrassing geslaagd is.
|
||||
Elizabteh
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Zeker meerrrrr. |
||||
|
||||
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|||
je gaat me toch niet vertellen dat er nog een lading komt?
Ik denk dat je aan de postbode mijn naam zegt, dat hij zo kan vertellen waar ik woon. |
||||
|
||||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
GRoterhuis
|
||||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
De nederlandse postbodes zijn denk wat traag Bep, dus hou je brievenbus maar in de gaten voor ie uitpuilt.
|
||||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
zoooooooo leuk |
||||
oant Sjen
|
||||
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Wat een verassing hé? Ik weet zeker dat er nog wat komt!
|
||||
december2011
|
||||
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Absoluut traag. Op maandag wordt in Nederland, nooit post bezorgd, maar ik maak me sterk dat ook de postbussen niet op maandag geleegd worden. |
||||
||||
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Zeker en vast een verrassing. Maar morgen vuur ik dus mijn vragen af.
|
||||
|
||||
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ik zal een vragenvrijvest aantrekken. |
||||
||||
Reageer | Pagina 123 10> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |