tutorial omslagdoek |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12112 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 September 2016 om 11:42 |
http://www.crochetwebsitesfreepattern.com/2016/09/shawl-crocheted-step-by-step.html
Wel oppassen want er wordt veel gevloekt en scheldwoorden gefluisterd. |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar hij is wel héél mooi!
Ik wist niet dat jij het Portugees beheerst. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
polyglot e.
Ja deze vind ik dus ook heel mooi, waarschijnlijk komt het door de kleur. |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Cyaan is ook een heel mooie kleur, maar het patroon is ook erg mooi
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel mooi . en wat een tempo. dan gaat het bij mij op een slakkengangetje
|
|
oant Sjen
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zie dat de met de vertaalmachine gecreeerde spam in de "gezocht" topic resultaat heeft
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
is dat spam? 8 uur later dan dat ik de link geplaatst heb?
De titel was eerst heel anders. Het was in de aard van Van wie is de standaardzoekmachine ? Ik vond het zelfs een beetje dreigend. En nadien heeft ze de titel veranderd naar iets vriendelijker. Ik kreeg al schrik toen ik het zag en dacht nog : de fbi of de cia zit hier achter, omdat ik altijd hoor zeggen Obama leest alles mee. Maar na gegoegeld te hebben lijkt het de maakster van de sjaal te zijn. Lijkt zeg ik wel. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijkt een beetje op de nieuwe single van Robbie W., die verwacht ook geen optredens in een ver land waar ze met andere letters
schrijven dan wij hier
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |