zeemeerminstaart |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | ||
boomer3010
Newbie Lid sinds: 29 September 2016 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 September 2016 om 07:01 |
|
Goedemorgen
Heeft er iemand een makkelijk patroon voor volwassenen van een zeemeerminstaart om te haken Dank je wel
|
||
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ook goedemorgen! Misschien ff googlen c.q. je ff netjes voorstellen?
|
||
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Tenzij je alleen wilt liggen en je al tijgerend voort bewegen, zou ik er een broek van maken met twee halve vinnen aan de voeten.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Je hebt staarten en ook plaids die op staarten lijken, maar tis altijd even oppassen als je in de keuken een kopje koffie halen wilt . . .
|
||
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik zie het helemaal voor me
|
||
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
heb de staart van een plaid gemaakt patroon uitgetekend en daarna uit geknipt met een paar naden heb je een staart gaat een stuk vlugger als haken of breien
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
En bedankt allemaal voor de suggesties.
|
||
wat rozengeur. |
||
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
we hebben in elk geval weer wat te lezen gekregen en plezier beleefd daaraan, dus dank daar voor ;-)))))
|
||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
||
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Klopt, weer kunnen lachen |
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ben erg visueel ingesteld, ik zie aldoor een meermin op een party rondschuifelen en lelijk op de bek gaan.
|
||
wat rozengeur. |
||
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nog een keer: de staart. vanmiddag bij een vriendin en daar lag de nieuwste Libelle. Zij kreeg telefoon dus ik Libelle doorgebladerd. daar staat een gehaakte staart in. Een dame lag er heel bevallig mee op de bank. Wat ik mij nu wel afvraag:
Hoe moet je snel uit dat ding kruipen als de bel gaat? Wat gebeurt er als je in slaap valt en van de bank afrolt?
|
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik hoop toch ZO dat Boomer nog ontdekt hoe haar vraag een staartje kreeg ....
|
||
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het zou ook nog een taart van zeemeermin kunnen zijn, waar zou die naar smaken? Vis?
|
||
wat rozengeur. |
||
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het is zo erg, ik heb gister 20 bollen blauwachtige wol gekocht . . .
|
||
nldutchy
Post Options
Thanks(0)
|
|
in de waterkleur, voor een vissenstaart ??????
|
||
||
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nou ja, op MP wol kopen is natuurlijk wel gokken of niet dan . . . blauwtinten tis nog even afwachten.
@Lidwina, die echte dichte staarten lijken mij gevaarlijk, ding dong de bel gaat - boink. Ik heb ook staarten gezien, die meer een soort
rok zijn en dus van onder open . . . maar ik vraag me af . . . daar krijg je niet echt warme voeten van, toch ? Dus ik dacht iets van een voetenzak
met een plaid eraan vast . . . wie weet
|
||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
|
||
nldutchy
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja hoor, heb JIJ die ff snel gemaakt Bep ?? Terwijl wij aan het vissen waren ???????
|
||
||
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |