Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fenna

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Fenna
    Posted: 17 Oktober 2016 om 11:43
Twee weken geleden kocht ik bij Wibra Fenna in papagaaienkleuren, groen, geel, oranje, rood en paars. Daar heb ik uit een Verena Brei Fashion van 2014, die ik nog had, een colsjaal gebreid. Wel weer heel anders dan het patroon, 180 steken in plaats van 360, en op rechte naalden in plaats van een rondbreinaald. Ik moet alleen nog draden afhechten en wat zag ik zaterdag in het centrum bij Wibra? Prachtige Fenna in blauwtinten, helemaal mijn kleur. Ik ga er gewoon nog één maken, dit keer met 90 steken op twee naalden. Het is een zigzagpatroon, dat begint met een noppennaald. Ik had daar ook mee afgesloten, dat vond ik mooier en dat ga ik weer doen. Ik heb een saaie beige winterjas, die best wat kleur kan gebruiken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2016 om 12:34
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

.... en wat zag ik zaterdag in het centrum bij Wibra? Prachtige Fenna in blauwtinten, helemaal mijn kleur.

En wat dacht je toen je dat zag; "sh*t" -te vroeg gekocht- of "hoera" ik mag nog een keertje? Voor een vlotte breister als jij is dat zo gepiept. Het voordeel is dat je je saaie beige jas nu op verschillende manieren kan dragen. 

Succes! Big smile

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2016 om 14:34
Never a dull moment in Huize S ;-))) brei ze en pimp je beige jaske maar mooi voor de komende winter ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2016 om 16:51
Zo'n col op rondbreinaald is handig voor in wachtkamers, maar thuis voor de buis zit ik weer aan een poppenjeans. Nu doe ik voor= en achterkanten een keer helemaal apart. 4 pijpdelen op één naald, dan twee aan twee samenvoegen. En de volgende ga ik proberen op 5 naaldjes te breien, aldoor iets anders, dan verveelt het nooit.

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2016 om 18:30
ik moet niet naar de stad dus.
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 08:31
In Apeldoorn kan het wel, Bloem. Als ik geweest ben, is er geen Fenna meer. Het is altijd zo schaars, dat ik fors insla, als ik het zie. Meestal moet ik dan zo'n Doe een wens tas kopen voor mijn gehamster.

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 09:15
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.296 seconden.
Lang Yarns