Problemen met patroon |
Reageer |
Autheur | |
El van der Aart
Newbie Lid sinds: 19 Oktober 2016 Locatie: Aerdenhout Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Oktober 2016 om 14:25 |
ik heb een probleem met een patroon van de kinderchapka uit het Phildarboek nr 98 en zoek iemand die me kan helpen, heeft iemand deze muts gebreid of geprobeerd te breien ????? Zo ja kun je me raad geven hierover!!! Ik zou er zo blij van worden
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het boek niet en heb hem ook niet gemaakt .
Wel heb ik gekeken op hobbydoos en daar stond een foto van de muts met oorflappen en omgeslagen voorkant die uit dat phildar boek komt Als jij nu vertelt waar je problemen hebt en een stukje patroon hier neerzet dan kunnen we je helpen ,anders lukt het niet of er zou iemand toevallig die phildar moeten hebben ,maar die kans is denk ik niet groot |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |