Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sinterklaascadeautassen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Sinterklaascadeautassen
    Posted: 04 November 2016 om 23:47
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 23:53
Ben al de hele avond bezig een foto te plaatsen maar kan niet meer op de site van Tinypic komen, ook via picasa lukt het me niet. Kan in picasa nergens  "Link naar deze foto"vinden
Wilde jullie even de sinterklaascadeautassen laten zien die ik van de AH tassen heb gemaakt door er met vilt applicaties en letters op te plakken niet echt moeilijk maar wel leuk om te doen en mooi op tijd klaar.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 00:07
misschien mupload eens proberen
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 00:51
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 00:52
Dank Bep moet foto alleen nog verkleinen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 08:24
Bij mij is dit de enigste afmeting die nog werkt bij mupload. De andere zijn kapot en geven een zwart vlak.
Ik vind dit het perfecte formaat om iets te tonen. Zo kan je alles goed zien en moet je niet gissen van wat is wat en waar.

De tassen zijn goed gevonden zo en wat ook plezant is, zijn de verschillende monden bij de zwarte pieten.

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 08:56
wat super leuk gedaan
echt geweldig
en wat een werk
daar zullen ze zeker blij mee zijn
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 09:18
ziet er leuk uit
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 10:38
Originally posted by bep bep wrote:

Bij mij is dit de enigste afmeting die nog werkt bij mupload. De andere zijn kapot en geven een zwart vlak.
Ik vind dit het perfecte formaat om iets te tonen. Zo kan je alles goed zien en moet je niet gissen van wat is wat en waar.

De tassen zijn goed gevonden zo en wat ook plezant is, zijn de verschillende monden bij de zwarte pieten.

Ik krijg soms ook een zwart vlak, maar dan copy-past ik toch de link en wordt de foto wel zichtbaar op het forum.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 10:39
Ik vind die tassen een geweldig idee voor kinderen en kleinkinderen hun kado's
En ik vind het formaat ook prettig, je ZIET tenminste iets.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 11:20
Wat leuk. Goed idee ook.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 12:40
Wow die zijn prachtig Clap
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 12:47
Ze zien er schattig uit! Is de lijm regenbestendig? 
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 13:04
Leuk gedaan en goed idee!
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 14:07
Weet ik niet Kamilla, is textiellijm van de Hema.
Hoeft er ook niet opzitten tot de eeuwigheid.
Ik heb voor 6 van mijn kleinkinderen zo'n tas gemaakt. Met Sinterklaas komen ze allemaal bij ons en wordt er hopelijk weer een mooi Sinterklaasfeest gevierd en dan ziet het er leuk uit, en is het ook gemakkelijk dragen voor de kinderen.
Bij ons is het budget niet zo hoog het plezier en het samen zijn is het belangrijkst.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 14:33
Wat leuk zeg! Meenemen naar de intocht van de Sint zou ik zeggen Wink
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 17:16
heel mooi!!!!! leuk idee
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 18:49
Wat zijn ze leuk en mooi geworden.
Het is een enig idee....
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 19:07
Dank je wel dames voor de complimenten.
Ik streef er elk jaar naar om een leuke verpakking te bedenken waar de kleinkinderen hun cadeautjes in krijgen. De sport is dat het niet duurder mag zijn dan rond de € 2.00 .
Vorig jaar had ik van blauwe emmers (€ 1,- per stuk) smurfen gemaakt. en het jaar daarvoor van zwarte prullenbakken van Ikea zwarte pieten.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 20:41
wauw wat zijn deze mooi en een heel mooi idee
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.797 seconden.
Lang Yarns