het viel mij op dat........................ |
Reageer ![]() |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 November 2016 om 19:46 |
Hallo Bep
Het is mij opgevallen dat er de laatste tijd maar weinig taarten gebakken kunnen worden waarschijnlijk vanwege de weinige of geen verjaardagen die er zijn en nu vind ik het wel zo leuk om een taart voor Bep neer te zetten ze zal zich wel vervelen nu er geen taarten te bakken zijn haar keuken blijft zo heerlijk schoon maar toch denk ik dat ze liever taarten bakt nu heb ik een mooie gehaakte taart gezocht en die voor jou hier neergezet voor jou Bep deze taart (en nu zie ik dat ik het bericht in de verkeerde rubriek heb neergezet sorry daarvoor en deze taart heb ik niet zelf gemaakt zo snel ben ik nu ook weet niet maar heb deze even van internet geleend) [IMG] ![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er lekker uit Nia. Smakelijk eten Bep.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Wat een SMAKELIJKE, welverdiende taart voor BakingBep !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
3 weken te vroeg maar toch bedankt.
En idd de laatste tijd zijn er weinig uitdeeltaartenvooractievehobbydozen alhoewel er maar 1 dag was dat er niemand jarig was. En mijn keuken schoon? Toen ze juistekes geplaatst was en helemaal afgewassen was toen was ze proper en netjes opgeruimd. Ik begin het principe van mijn kinderen indertijd over te nemen, ik heb dat seffens of straks nog nodig en toen antwoordde ik altijd, ja en de borden en het brood en de boter hebben we straks ook nog nodig dus moet tafel nooit afgeruimd worden. Het is wel een grote zo precies. Merci. |
|
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
o Bep ik zet over drie weken weer een taart voor je neer
heb helemaal niet gekeken wanneer je jarig bent ik vond dit gewoon leuk om te doen en is de foto groot genoeg naar je zin heb geprobeerd om hem nog groter neer te zetten maar dat ging niet lukken je mag zelf regelen hoe je het wilt hebben toch wil je opruimen dan ruim je op en wil je het laten staan dan laat je het staan graag gedaan |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
wat een prachtige taart en Bep je hebt deze verdiend
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
deze is groot genoeg. Je kan steek voor steek zien hoe ze gemaakt is en ze zo namaken.
![]() Nee maar ik zie graag alle details ook die gemaakt zijn. de oogskes, de neus, de mond, de vingers, hoe het in elkaar gezet is en daar leer ik elke keer weer uit door te kijken. |
|
|
|
![]() |
|
maar ik begrijp heel goed hoor van de foto
hoe groter hoe mooier het mooiste van deze site is dat dat ook gewoon kan op sommige site's moet je je houden aan bepaalde groottes maar niet alle foto kun je er groot op krijgen |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Ha die Bep,
Heel veel geluk gewenst met het genieten van deze taart al is hij 3 weken te vroeg. Het is een prachtige taart met zulke leuke details. Dat Niania eigenlijk vindt dat hij in de verkeerde rubriek staat, heeft misschien wel zo moeten zijn. Er zullen vast en zeker veel mensen het forum bezoeken om inspiratie op te doen. Die duiken direct naar "Mijn creaties" en misschien niet in de koffiehoek. Dus
![]() |
|
![]() |
|
dank je wel kamilla dat jij zegt dat hij wel degelijk in de goede rubriek staat ik zat daar later ook aan te denken en ook zo van er geschied niets bij toeval het heeft zo moeten wezen (ik wilde hem eerst weer wijzigen maar bedacht me later, ben blij dat ik het niet gedaan heb) |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Als een taart eindelijk heelhuids uit de oven is, moet je er niet teveel meer mee gaan husselen. Daar weet Bep ongetwijfeld ook van mee te praten. Die kaarsjes... geweldig!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Deze taart blijft vast wel goed tot je verjaardag, Bep. Ik kijk ook wel naar de jarigen, maar meestal zijn die twee jaar of nog langer weggebleven.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
daar ben ik zeker van dat die goed blijft en nog langer ook.
Idd en als ze langer dan een jaar niet ingelogd zijn, maak ik er uit op dat ze niet langer willen deelnemen aan dit forum. |
|
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Nou Bep, jij hebt zeker een taart verdient, met je altijd leuke reacties. en deze is prachtig en inderdaad mooi duidelijk het kan je op een idee brengen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |