jullie creaties en mijn dichterlijke vrijheid |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 November 2016 om 18:48 |
alle drie op een rij
![]() ![]() Ik dank jullie nogmaals. |
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bijzonder hoe je met allemaal verschillende dingen die mensen gemaakt hebben, zo'n eenheid kan creƫren. Ware Kunstproducten. Goed dat je de zittingen afwasbaar gehouden hebt.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
en die gele bloem onder de grote uilenboom is een kleine zonnebloem, die van het kaartje. En zo staat iedereen en alles erop en zonder knippen of afbreken.
|
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
En als ze talent hebben kunnen ze hun eigen naam maken en achterop vastmaken - niet ?
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
En ik dank jou dat je al onze creaties zo'n mooie bestemming hebt gegeven. Het ziet er geweldig uit.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
dat wou ik eerst nog doen. Maar 2 hebben een naam bestaande uit 5 letters. Zouden erop passen. Maar de derde haar naam bestaat uit 9 letters en dat vond ik iets te veel van het goede. Dus is het niemand geworden. Ze kunnen aan de grootte van de engeltjes zien wiens stoel het is. |
|
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
wow das prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Dank je wel dat je zoiets moois hebt gemaakt van onze knutsels die we met plezier en warme gevoelens hebben gemaakt.
Ben dr best een beetje trots op dat ik ook een beetje heb meegewerkt aan deze Kunst |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Prachtig resultaat Bep en wat een fijne gedachte dat onze maaksels hebben bijgedragen aan 3 prachtige stoelen voor je kleinkinderen.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
het is super mooi geworden en sluit me aan bij Lidwina en Lao-tse.
super bedankt |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() fijn te zien wat je met alle losse applicaties heb kunnen maken ik hoop dat je het zelf ook leuk vond om te doen maar ik raad zomaar eens van wel dank je wel voor deze mooie beelden |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
deze is ook weer zo leuk bloem ( plaatje geleend van internet zeker?) |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Super wat mooi, geweldig goed idee, om alles zo te verwerken.
Enne, Bloem jij nog bedankt voor het initiatief om Bep wat te sturen. Vooral dankzij jou kon Bep dit eigenlijk maken. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat een prachtig en uniek geheel.
|
|
![]() |
|
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Echt fantastisch! Zo mooi geworden!!!
![]() |
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Prachtig dat is een leuk idee zo. Ziet er gezellig uit.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |