foto breiwerk |
Reageer |
Autheur | |
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 November 2016 om 11:41 |
Even reclame maken voor het garen waar ik nu mee brei, want het wordt zo mooi vind ik. Ik maak een vest maar het zou ook ideaal zijn voor een heerlijk warme deken.
Het garen is van Lammy yarns, type Astrakan, ik brei met naalden nr. 5,5 in tricot steek. Dit is het begin van mijn achterpand van het vest. Maar, zoals ik net schreef het lijkt me ook heerlijk om een deken van te hebben. O ja, ik heb nu bordeaux omdat Renske een vergissing had gemaakt ze had de bordeaux ingepakt om te versturen. Ze had me er over gebeld maar ik vond het niet erg, blij toe want dit is een mooie kleur vind ik. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een bijzondere kwaliteit garen. Je ziet niet dat het breiwerk is. En een leuke "fout" dat je nu aan dit bordeaux-rood bent moeten beginnen. Prachtig bij de tijd van het jaar.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
is idd een mooie kleur dat bordeaux. En dat garen voelt heel zacht aan.
|
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooie kleur, heel erg in momenteel.
Lijkt me een lastig garen om uit te halen, dus beter geen fouten maken, denk ik? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
prachtig garen
|
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vraag me af of je eigenlijk wel de toeren kan tellen.
|
|
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt de toeren wel tellen maar met moeite, dat moet je dan meer op gevoel doen.
Het is wel uit te halen, tenminste dat was het proeflapje dat ik maar gedeeltelijk had gemaakt. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi. Bij mij staat het breien voorlopig op een laag pitje. Ik ga volgende week naar een paramedisch centrum voor een dry needling (ik had er ook nog nooit van gehoord maar een college van mij raadde dit aan; hij had er heel veel baat bij gehad). Nu maar hopen dat ik ook iets minder pijn zal hebben in mijn linkerarm met uitstraling naar nek en hoofd.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
Zeker hopen dat het helpt, succes ermee.
Ik merk dat ik het ook wel rustiger aan moet doen dat breien, krijg steeds meer last van mijn rechterarm. Jammer was graag lekker snel doorgegaan, hihi. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |