ritsen |
Reageer |
Autheur | |
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 November 2016 om 11:57 |
elke dag fiets ik naar het dorp langs de reparatie winkel voor kleding
en waar je ook je gordijnen kan laten maken heb een poos geleden daar eens gevraagd of hij de stukken ritsen voor mij wilde bewaren om er iets mee te knutselen eergister maar eens van mijn fiets afgestapt om re vragen of hij ik de stukken ritsen mee mocht nemen hij kom met een zak vol aan en hij zegt ik hoop dat je er iets mee kunt ik helemaal blij met de volle zak (ik had niet verwacht dat het zo veel zouden zijn) en nu nog de energie vergaren om het te gaan verwerken in een tas die hier een keer op het forum is laten zien de broeken (ze zijn stuk) liggen klaar om de tas van te maken |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een spannend project gaat dat worden! Jij schrijft over "stukken rits": er zitten dan waarschijnlijk geen hele ritsen bij? Ik heb wel eens een jurk gezien met een kromme belijning die afgebiesd was met een geopende rits (die dus nooit meer dicht kon).
Succes en ik ben heel benieuwd!
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben zelf ook benieuwd
vooral zoals gezegd wanneer ik er aan ga beginnen en hopen dat het een beetje meezit en het wil lukken (want als het tegenzit en niet wil lukken geef ik het misschien wel op) het zit in mijn hoofd nu moet het er nog uit komen |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klinkt leuk hoor!
Ik heb hier ook dingen voorbij zien komen gemaakt van kapotte ritsen. Heel krea, maar ook lastig, denk ik. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben benieuwd naar uw creatie en ik denk de mensen van de reparatiezaak ook.
|
|
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
ja als het klaar is laat ik het zien
misschien is dit een goede stok achter de deur om het te gaan doen jullie nieuwsgierig dit het mij laten maken en dan ga ik het uiteraard ook bij de reparatiezaak laten zien als het goed ik ben ik er dan trots op dat ik het heb kunne maken |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
o ja en bep nog een paar nachtjes........ |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
jep
|
|
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
jep jep
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Succes!
|
|
december2011
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel stramien
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog spannender. Ik weet het: de beste ideeën komen na tweeën.
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat heb je er een hoop gekregen, leuk.
Succes met er iets van te maken...
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oo ik ben wel heel benieuwd naar wat je er van gaat maken.
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
deze wil ik heel graag maken |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een geweldig resultaat! Als je niets gezegd had over die ritsen en ons gevraagd had waar deze tas van gemaakt was, zou ik het niet door gehad hebben.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |