Bordeaux vest |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 December 2016 om 14:19 |
Hij is af, er zijn wat verbeterpuntjes, mocht ik dit patroon nog een keer maken dan zal hij beslist langer worden en de knoopsgaten zou ik anders doen. Misschien ook de bies aan de voorpanden wat breder, denk dat het dan ook mooier zou zijn. Maar al met al ben ik best tevreden, hij zit mooi (show ik niet, ik wil zelf niet graag op de foto).
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooi
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Het ziet er uit als heel bijzonder garen. Mooi geworden. De elementen die jij bij een volgende zou willen aanpassen, zijn in ieder geval niet storend. Inderdaad verwacht je van een wintervest dat het een beetje langer is vanwege de warmte. Veel plezier ermee!
![]() |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
mooi hoor
knap staaltje werk |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!knap gedaan!!!!
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Prachtig heel mooi en knap hoor..
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Mooi hoor en knap. Misschien een troost voor je. Als ik een kledingstuk af heb weet ik altijd wat ik een volgende keer anders zou doen. Neem mij vaak ook voor om het uit te halen en op nieuw te breien, gelukkig doe ik het meestal niet.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig geworden
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
mooi zacht en soepel zo te zien. En ook het grijze komt mooi tot zijn recht.
|
|
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
ziet er mooi uit
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Bedankt. Ja het is heerlijk garen, het breien ging wel lekker alleen het in elkaar zetten was lastig, omdat je de steken niet goed zag. Het is een lekker zacht en warm vest geworden.
Ik heb trouwens besloten toch niet nog een in een andere kleur te maken, heb alweer garen besteld voor een heel ander vest. deze: ![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
is een mooie EN daar zijn al vragen over geweest.
|
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik sluit me bij Bep aan, ik zag dat plaatje en dacht ojee
![]() Alleen het vest showen is toch goed, heel mooi geworden en ik snap dat van de lengte.
|
|
![]() |
|
O jee, hij is toch niet erg lastig hoop ik?
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Leuk.
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
|
|
![]() |
|
O, ik heb al eens verkorte toeren gebreid, voor een sjaal. Als je maar goed oplet waar je bent gebleven en goed telt, dan lukt dat wel (hoop ik).
|
|
![]() |
|
Het garen en patroon/boek is binnen. Brrr lijkt me ook wel een lastig patroon. Ik twijfel of ik de uitdaging wel durf aan te gaan. Ben al op zoek naar mogelijk een alternatief. Er staan trouwens meer mooie patronen in dat boek (vind ik).
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Ik denk zo....stap voor stap doen wat er staat, dan kom je er meestal wel uit.
Tegen jezelf zeggen: Ik wil het, dus ik kan het! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Heel mooi gedaan , wat een werk
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |