Lievelingskleur |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 December 2016 om 07:50 |
Hebben jullie een lievelingskleur? Of juist een kleur, die je nooit zou uitkiezen?
Bij mij wisselt het nog al eens. Blauw is meestal mijn eerste keus. Maar rood/roze vind ik ook mooi, en paars/lila ook. Ik heb geen groene kleren of zelfs met groen erin. Wel wat groene wol, voor bloemen of Kerstdingen. Bruin, zwart, wit en oranje kies ik meestal voor kleuraccenten. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
leuk Magtelt we zitten met de kleuren helemaal op één lijn
|
|
oant Sjen
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Groen was ook nooit mijn kleur. Tot kort. Nu heb ik zelfs groene kleren. En ik vind ze nog mooi staan ook haha. Bruin had ik eerder ook niets mee maar ook dat draag ik tegenwoordig.
Mijn lievelingskleur was heel lang paars en lila, daarna een tijd rood. En die twee kleuren vind ik nu niet eens meer zo mooi. Grappig maar mijn kleurvoorkeuren zijn veranderd. Zelfs in de woonkamer heb ik het rood eruit gedaan, wel een roodtint terug maar dan minder fel, meer roestig rood, o ja en wat zachtgroen.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn oog trekt ook altijd eerst naar blauw, in alle tinten.
Tegenwoordig zit er ook vaak rood bij. Roze vind ik verschrikkelijk. Aarde tinten ook heel mooi, terra, siëna. omber. Maar die staan mij niet zo geweldig, dus kleding daarin koop ik niet snel. Paars/lila tegenwoordig ook, in combi met zwart of grijs. Groen ben ik niet dol op, in kleding en zo. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vrolijke kleuren maar mijn echte lievelingskleur (voor truien) is roestbruin (en is niet meer te vinden)
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hou van rock en roll, het moet een beetje wild zijn en net als mijn moeder heb ik het niet zo op zwart. Ik snap de zwarte winterjassen mode
dan ook totaal niet . . . het is al zo donker.
Verder jeb ik nog nooit gesnapt welke kleuren mij staan, dus in de wolwinkel ga ik altijd op gevoel.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
De wisselingen van favoriete kleuren gaan bij mij met het seizoen mee. Groen (in minstens 50 tinten ) is daarbij de bindende factor. Als ik nu in mijn tuin kijk, is dat donkergroen en van bruin tot grijzig. Vanaf de lente komen er sprankelende tinten bij als geel en oranje. Roze is aan mij niet besteed.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van voorkeurblauw nu in voor alle kleuren vd regenboog behalve neon...lichtgrijs lijkt me opeens goed te staan maar donkergrijs of zwart totaaaaaaal niet ....
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zwart staat alleen heel jonge meisjes. Mijn moeder vond het afschuwelijk, maar ik had ooit een zwarte maxi-jas met zwarte rijglaarsjes. Een zwarte stola om het hoofd, zwart tasje en zwart mofje van nepbont. Wel een blauw mini-jurkje daaronder.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |