Frozen |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 December 2016 om 14:37 |
Ik heb hem nog niet gezien. Maar vanavond draait ie op SBS 6 en SBS 9, dus die ga ik opnemen. Dat lijkt me een echte Kerstfilm, dus ik bewaar hem nog even.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoe laat op sbs 6?
ik kijk al twee jaar geen televisie maar heb deze gezien op netflix daar kijk ik wel films op de i-pad |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uit mijn hoofd komt die vanavond om 8 uur.
Maar het is de Nederlandse versie (als ik de reclamefilmpjes mag geloven), dus ik sla hem over. Heb hem thuis op de harde schijf staan. Moet vanavond nog de laatste hand leggen aan het haakwerk Olaf (oftewel: waarom er aan het begin van het patroon aanwijzingen staan voor garensoorten...., kan de armen, mond en kuif in ieder geval weer opnieuw maken) en de Elsa-taart staat ook nog op het programma vandaag. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
o dank je wel
en heel veel sterkte met je olaf en de taart je hebt het nog druk het spijt me voor je dat je nog zoveel moet doen |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach, 't is voor een goed doel... een vrolijk kindersnoetje
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
ja echt wel een goed doel
goed bezig |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op beide zenders begint hij om 20.30, maar bij SBS 9 is hij een kwartier eerder klaar. Ik kijk altijd later om de reclame door te zappen.
De taal maakt me niet uit, ik wil weten wat er zo speciaal aan Frozen is, dat de winkels vol staan met merchandising. |
|
wat rozengeur. |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
nu ik dit op deze morgen bekijk bedenk ik me dus
dat ik ben vergeten te kijken baal ik van maar ja het is niet anders lag om kwart over 6 in bed mijn lichaam was zo moe dus dat waas belangrijker blijkbaar |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je niet zo'n terugkijkfunctie? Die werkt niet op alle zenders en je kunt de reclame niet overslaan. Ik had spijt dat ik de Pim-en-Pom film vergeten was, maar die stond er nu net niet op. Hij was zaterdag om 7 uur 's morgens.
Op SBS 9 was de Engels gesproken versie, op SBS 6 de Nederlandse. |
|
wat rozengeur. |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
geen idee of ik een terug kijk funtie heb
ik kijk al twee jaar geen televisie in die twee jaar hebben we een nieuw kastje van ziggo gekregen en ik weet niet eens hoe hij werkt maar de televisie op mijn slaapkamer heeft dat niet maar ik ben vroeg naar bed gegaan en ook vroeg gaan slapen dus want ik heb er nooit meer aan gedacht dat frozen op televisie kwam hem de film wel een keer op netflix gezien dus geen man overboord en leven gaat gewoon verder gelukkig |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb al 16 jaar geen tv meer en ik leef nog steeds. Wel kijk ik dit en dat op de computer, maar ik baal soms als ik denk dat kan
ik terugkijken en dat ze het dan maar 2 weken open hadden. Maar de wereld draait gewoon door, nog steeds niet vreedzamer zie ik als
ik het nieuws op nu.nl en omroep gelderland bekijk
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
o nee daar hoef je niet op te rekenen dat vreedzamer
helaas niet |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Bij onze bieb mag je met een groot abonnement gratis dvd's en cd's lenen, ze reserveren en daarnaast een groot aantal boeken lenen, ik meen voor 6 weken. Maar of dat volgend jaar nog zo geregeld is? Ik heb nog geen folders gezien, wel die van de nieuwe openingsuren. Dit jaar dacht ik wel even na of ik een film in de bios wilde zien, of dat hij ook geschikt was voor thuis kijken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |