sneeuwvlokjes |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 December 2016 om 18:00 |
Ik heb sneeuwvlokjes gehaakt en er kerstkaarten mee gemaakt.
Ik had er nog een stel over en die voor het raam gehangen. Ik krijg ze niet echt goed op de foto. ![]() ![]() |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat leuk ge(h)maakt...
Geeft toch ook echt een kerstsfeer in huis... |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Die zijn schitterend! Ik zie zelfs pailletjes opgenaaid. Ik denk dat je witte vlokjes of sneeuwkristallen niet tegen een lichte achtergrond als luxaflex zou moeten fotograferen. Maar desondanks zien we goed wat jij ermee bedoeld hebt.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Tja... ze hangen voor het raam. met de luxaflex open zie je niets door allerlei kerstverlichting in de omgeving.
Ik heb de foto buiten gemaakt. Overdag is de luxaflex open en dan kan je buiten én binnen goed zien, maar niet op een foto. De pailletjes zitten in het breigaren. Net als bij de kerstklokjes: ![]() Heb een heel stel gehaakt, voor in de boom straks en ook een heel stel weggeven. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Wat leuk. Welk garen is dat met die pailletjes?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Gekocht op de markt.
Alize Abíye Iets Turks? Ff googlen... http://stinanemi.gr/?product=sal-abiye Maar ik heb er geen €5.50 vo0r betaald. ![]() Ik denk er hard over om meer van dat te halen. en er dan een vest of zo iets van te maken het haakt leuk op en is niet lastig te haken, al zou je dat denken door die pailletjes. |
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ja wat voor kleutertjes zouden die pailletjes rijgen - of hebben ze daar ook al een robotje voor (hoop ik)
Ik vind die sneeuwvlokken leuk en ook goed bedacht om ze zo voor het raam te hangen
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
ze zijn echt leuk
ik heb ze met dubbelzijdig plakband op het raam geplakt |
|
![]() |
|
Heb ik weer een posting niet op 'reageer' geklikt.
De pailletjes worden machinaal in het garen aangebracht. Het is niet Turks maar Grieks. Ik heb ze aan een draadje gehangen en met plakband aan de sponning geplakt. Dan bewegen ze af en toe, is leuk dan glinsteren de pailletjes. |
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
heel mooi allemaal
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Leuk.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Leuk, die klokjes ook.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
ze zijn heel erg mooi de sneeuwvlokken
ik heb het ook een jaar gedaan in de kerstkaarten
ik heb ooit een keer een heel mooi vest gekocht zwart met van die pailletjes (ik noem ze zelf lovertjes) maar ik heb altijd spijt gehad van dat vest de pailletjes die doen zeer op je huid en ik vind het zo niet prettig dragen maar ieder is anders ik zou het nooit meer kopen het vest ligt nog altijd in de kast was best duur maar ik draag hem nooit meer |
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Ik zou er persoonlijk ook geen vest mee maken...
Lovertjes (pailletjes) doen zeer bij het dragen... De belletjes daarentegen zijn erg leuk geworden... Zie het al helemaal voor me hoe ze schitteren in huis... |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Ze zijn heel leuk de sneeuwvlokjes en kerstklokjes |
|
![]() |
|
Bedankt dames.
Niet aan gedacht dat die pailletjes kunnen irriteren. Een omslag doek die je over andere kleding draagt zou wel kunnen denk ik? |
|
|
![]() |
|
Dat zou denk ik wel kunnen...
Het is wel mooi garen al lijkt me ermee haken wel een uitdaging. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Mooi Lao-tse.
Als je zo kunt haken of breien dat de pailletten allemaal aan de buitenkant zitten, kan je er wel een kledingsstuk van maken denk ik. |
|
|
|
![]() |
|
Dan is het meer priegelen dan haken, dus nee...geen optie |
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |