Naald 25 |
Reageer |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 December 2016 om 17:52 |
Was ik in de Veritas en daar lagen breinaalden nr 25 en heel dikke wol erbij ,heeft iemand daar al eens mee gewerkt.? lijkt me niet makkelijk ,maar het resultaat was wel mooi er lag een kussen bij,ben vergeten naar de prijs te kijken ,zal ik volgende keer eens doen
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
volgens mij ben je er dan zeker dat je een pols en schouder ontsteking krijgt
|
|
oant Sjen
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
En een héél slanke portemonee. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijkt mij wel leuk. Het dikste dat ik ooit vastgehad heb, is pen 10. Ik merk zelf dat er tussen pen 5 en 6 een bewegingsverandering komt in mijn motoriek. Bij 10 heb ik de pennen niet meer onder mijn armen. Ik verwacht dat je wijze van breien bij 25 ook een "natuurlijk verloop" zoekt. Een grotere beweging hoeft niet tot klachten te leiden als je de bewegingen vanuit je hand en onderarm maakt.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik die voor bezemsteelhaken. Ook die van 20mm, 18mm, 15 mm en 12 mm. Zo'n toer schiet enorm op, na vier toeren ben je 10 cm verder.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lijkt me toch leuk ,met een bezemsteel ,zal wel beter koop zijn dan,en wat maak je daar dan mee?
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjaals, babydekens (banen aan elkaar zetten), poppenrokjes.
Ik zag zelfs dat ik maar één plastic breinaald 12 heb, wel een paar houten, gelukkig. Ik zal de andere wel uitgeleend hebben en nooit teruggekregen. Niet zo'n ramp als ik er toch niet mee brei. Er is een boekje Stokhaken, waarin meerderen en minderen wordt uitgelegd. Dat heeft een eigenwijze breister/haakster als ik niet nodig. IK kom er zelf wel uit. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch wel een inspirerend onderwerp. Je kan bij Praxis of Gamma ronde latten kopen van verschillende standaard afmetingen (ik heb 14 MM Ø in huis) en daar een mooie punt aan frezen. Hout perfect polijsten, met was bewerken en hoppa.... je breinaalden zijn af. Lekker met 6 draden tegelijk een een warme deken breien; dat ruimt de wolvoorraad goed en nuttig op.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij de action gewoon bezem stelen kopen dan daar een punt aan schuren
en hele grote kralen aan zetten voor de knoppen en je hebt hele mooie breinaalden die heb ik samen met mijn broer gemaakt hij heeft zo ook van een bezemsteel (in drieën gezaagd en daar haaknaald van gemaakt zal als ik het niet vergeet een foto plaatsen van allebei |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waar een bezemsteel allemaal wel niet goed voor kan zijn... |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja zeker je hebt het goed gelezen voor brei-/en haaknaalden
|
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Goed zeg maar is dat wel vast te houden ,maar inderdaad een bezemsteel kan er voor dienen,daar kunnen we wat mee verdienen ,hoeveel haaknaalden gaan daar uit ? Cassa cassa
|
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou er niet mee kunnen werken, ik vind 12 al verschrikkelijk om mee te breien
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
er gaan drie haaknaalden uit 1 bezemsteel
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
O nee, zou niets voor mij zijn. Hoe dikker de naalden des te meer moeite ik ermee heb.
|
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Heb gezien voor 2 naalden nr25 betaal je 24,95 het is wel beukenhout, dan voor 1 bol wol 9,95 er zijn bloempotten en tassen mee gemaakt ,wel heel mooi ,maar wat duur en moeilijk te breien denken ik
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |