Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naald 25

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naald 25
    Posted: 27 December 2016 om 17:52
Was ik in de Veritas en daar lagen breinaalden nr 25 en heel dikke wol erbij ,heeft iemand daar al eens mee gewerkt.? lijkt me niet makkelijk ,maar het resultaat was wel mooi er lag een kussen bij,ben vergeten naar de prijs te kijken ,zal ik volgende keer eens doen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2016 om 18:37
volgens mij ben je er dan zeker dat je een pols en schouder ontsteking krijgt
oant Sjen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2016 om 19:16
Originally posted by bloem bloem wrote:

volgens mij ben je er dan zeker dat je een pols en schouder ontsteking krijgt

En een héél slanke portemonee.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2016 om 19:20
Het lijkt mij wel leuk. Het dikste dat ik ooit vastgehad heb, is pen 10. Ik merk zelf dat er tussen pen 5 en 6 een bewegingsverandering komt in mijn motoriek. Bij 10 heb ik de pennen niet meer onder mijn armen. Ik verwacht dat je wijze van breien bij 25 ook een "natuurlijk verloop" zoekt. Een grotere beweging hoeft niet tot klachten te leiden als je de bewegingen vanuit je hand en onderarm maakt.    
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 10:19
Ik gebruik die voor bezemsteelhaken. Ook die van 20mm, 18mm, 15 mm en 12 mm. Zo'n toer schiet enorm op, na vier toeren ben je 10 cm verder.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 10:26
Lijkt me toch leuk ,met een bezemsteel ,zal wel beter koop zijn dan,en wat maak je daar dan mee?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 10:29
Sjaals, babydekens (banen aan elkaar zetten), poppenrokjes.

Ik zag zelfs dat ik maar één plastic breinaald 12 heb, wel een paar houten, gelukkig. Ik zal de andere wel uitgeleend hebben en nooit teruggekregen. Niet zo'n ramp als ik er toch niet mee brei.

Er is een boekje Stokhaken, waarin meerderen en minderen wordt uitgelegd. Dat heeft een eigenwijze breister/haakster als ik niet nodig. IK kom er zelf wel uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2016 om 10:45
Toch wel een inspirerend onderwerp. Lamp Je kan bij Praxis of Gamma ronde latten kopen van verschillende standaard afmetingen (ik heb 14 MM Ø in huis) en daar een mooie punt aan frezen. Hout perfect polijsten, met was bewerken en hoppa.... je breinaalden zijn af. Lekker met 6 draden tegelijk een een warme deken breien; dat ruimt de wolvoorraad goed en nuttig op.     
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2016 om 16:26
bij de action gewoon bezem stelen kopen dan daar een punt aan schuren
en hele grote kralen aan zetten voor de knoppen
en je hebt hele mooie breinaalden
die heb ik samen met mijn broer gemaakt
hij heeft zo ook van een bezemsteel (in drieën gezaagd en daar haaknaald van gemaakt
zal als ik het niet vergeet een foto plaatsen van allebei
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2016 om 16:54
Originally posted by niania niania wrote:

bij de action gewoon bezem stelen kopen dan daar een punt aan schuren
en hele grote kralen aan zetten voor de knoppen
en je hebt hele mooie breinaalden
die heb ik samen met mijn broer gemaakt
hij heeft zo ook van een bezemsteel (in drieën gezaagd en daar haaknaald van gemaakt
zal als ik het niet vergeet een foto plaatsen van allebei

Waar een bezemsteel allemaal wel niet goed voor kan zijnLOLLOL...
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2016 om 16:57
ja zeker je hebt het goed gelezen voor brei-/en haaknaalden
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2016 om 17:13
Goed zeg maar is dat wel vast te houden ,maar inderdaad een bezemsteel kan er voor dienen,daar kunnen we wat mee verdienen ,hoeveel haaknaalden gaan daar uit ? Cassa cassa
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2016 om 18:26
Ik zou er niet mee kunnen werken, ik vind 12 al verschrikkelijk om mee te breien
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2016 om 20:04
er gaan drie haaknaalden uit 1 bezemsteel
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2016 om 17:57
O nee, zou niets voor mij zijn. Hoe dikker de naalden des te meer moeite ik ermee heb.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2017 om 11:08
Heb gezien voor 2 naalden nr25 betaal je 24,95 het is wel beukenhout, dan voor 1 bol wol 9,95 er zijn bloempotten en tassen mee gemaakt ,wel heel mooi ,maar wat duur en moeilijk te breien denken ik
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns