Ketting, armbandje en doosje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Januari 2017 om 14:53 |
Heb weer een ketting en een armbandje gemaakt van kralen en een doosje
van behangpapier ![]() |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prachtige sieraden geworden met driehoekjes. Zo op de foto lijken het wel echte kralen!
![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
mooi
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Mooi setje!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Heel mooi zo bij elkaar leuk om kado te krijgen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!!!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Leuk om cadeau te krijgen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
leuk setje, leuk cadeautje
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Heel mooi gedaan
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Goh, dat is ook weer schoon. En je verpakkingsdoosje ziet er heel strak uit.
|
|
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Mooi begin van 2017 Ans, rijg de mooie momenten maar aan elkaar en doe ze in een pr8 doosje ....
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Mooi gemaakt...
Lijkt me wel een priegel werkje... |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
schitterend
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Bedankt voor jullie reacties. De kralen zelf maken is leuk en vind het zelf niet zo'n gepriegel, maar het uit tekenen en snijden van het papier vind ik lastiger, al heb ik wel een papiersnijder. Maar het is het concentreren erop, wat veel van me vraagt.
Maar ben heel blij dat het me lukt!
|
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Ziet er heel leuk uit.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Een mooi setje.
|
|
![]() |
|
engelinde ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 September 2016 Locatie: Limburg Status: Offline Points: 25 |
Erg leuke ketting met die armband.
Als ik goed kijk,zijn de kralen gemaakt van papier? Knap gedaan hoor! gr engelinde |
|
![]() |
|
engelinde ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 September 2016 Locatie: Limburg Status: Offline Points: 25 |
Oh ik vergeet wat te zeggen Creaans :
Een Tip,voordat je ze als halsketting rijgt, je rijgt ze,als je een kraal gemaakt hebt, bv eerst op een dunne breinaald,dat werkt dan makkelijker en strijkt de kralen in met kleurloze nagellak,of met Crea Patch van de Action. Ze dan laten drogen. Dan trekken ze geen vocht en voelen steviger aan en er komt een mooie glans op. Succes ermee! gr engelinde
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
|
|
![]() |
|
engelinde, bedankt voor je reactie en tip. Maar dat lakken deed ik al, maar fijn dat je er aan dacht om het te schrijven.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |