wil ik ook al proberen |
Reageer |
Autheur | |
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Januari 2017 om 09:05 |
He bah, weer iets gevonden dat ik zo mooi vind en wel zou willen gaan maken:
Maar dan zou ik er kussen van willen maken. Vind het zo mooi, en die kleuren zo prachtig. Gevonden op facebook, de persoon heeft patronen van Pinterest gehaald, samengevoegd tot dit patroon en ik dacht dat ze ook zelf de kleuren had uitgekozen, prachtig hé? |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer JMB, ik zou graag meegenieten, maar ik zie niets.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
Dat had ik zelf ook al gemerkt, ik moest toch de foto eerst op mijn weblog plaatsen (hoefde t niet online te zetten maar wel een concept maken). Nu staat hij er wel bij.
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is inderdaad prachtig!
|
|
december2011
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi, inderdaad.
Maar wat is de techniek? Breien op héél dunne naalden? borduren? weven? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je er een kussen van zou willen maken, lijkt mij borduren op een stevig stramien het mooiste en het overzichtelijkste vanwege het bewerkelijke patroon.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig. Dit lijkt ingebreid. Ik zie breipennen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die breipennen zag ik ook. Alleen ben ik bang dat als je van een breiwerk een bruikbaar kussen wilt maken, dat het erg snel uit z'n model is vanwege de rekbaarheid van breiwerk. Vandaar mijn idee om te borduren op een stramien.
|
|
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
Ja het is gedaan met de fair isle techniek ofwel in het Nederlands inbreien. Vind het zo prachtig, door de patronen en de kleuren.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fair isle is veel minder rekbaar (in de breedte dan toch) dan gewoon breiwerk.
Ik vind dit kunst. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een werk (ik weet wat het is om zo in te breien) maar wel ontzettend mooi gemaakt!
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi ,maar oh zo veel werk en elk steekje moet juist zijn, maar het proberen waard als je al de patronen hebt
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad heel mooi.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
die is prachtig. maar een hele klus lijkt me.
|
|
oant Sjen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |