Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ben ik te ongeduldig?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ben ik te ongeduldig?
    Posted: 07 Maart 2017 om 11:32
Vrijdag laat heb ik garen besteld, ik snap dat dit vrijdag, zaterdag en zondag niet kan worden geleverd. Maar, zaterdagavond kreeg ik wel een mailtje waar mijn naam in werd gevraagd, die had ik blijkbaar niet bij de bestelling ingevuld. Maar, dan verwacht je toch ook dat de bestelling op maandag verzendklaar zal worden gemaakt en vandaag binnen zou komen? Of ben ik te ongeduldig.
Ik neem aan dat het vandaag niet binnen komt want ik zou een mailtje krijgen zodra het wordt verzonden.

Nu heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd met de vraag of het al is verzonden. Maar heb nog geen antwoord gehad. Ben ik nu echt te ongeduldig, als dit op hun webshop staat?:

VERZENDING PAKJES is van maandag t/m donderdag (bij uitzonderingen op vrijdag, maar in overleg).

Betalingen die ik voor 13.00 uur op donderdag binnen heb, kunnen die middag nog verstuurd worden.

Of zullen ze alleen op donderdag het dezelfde dag versturen, niet op andere dagen?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2017 om 11:41
Er worden wel meer "snelle beloftes" gedaan, maar in feite zeggen ze niet hoe lang de verwerking duurt tussen de bestelling en het bestelklaar maken. Eigenlijk is jouw bestelling pas ingegaan op zaterdagavond nadat je je naam ingevuld hebt. Als ze zondag niet werken, beginnen ze maandag op z'n vroegst aan jouw bestelling. 
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2017 om 12:05
Vind het ook altijd lastig ben zelf ook van het ongeduldige typ...
Ze praten over snelle levering na binnenkomst van de betaling...
Indien je niet bij dezelfde bank zit kan dit ook nog een extra dag duren...
Denk dat het toch even afwachten wordt...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2017 om 12:20
Als ze tot 13u wachten op betalingen, dan zal een betaling vanaf de meeste banken binnen zijn - rabo en exoten wil wel eens langer duren.
Betalingen gaan al steeds sneller, ik viel pas haast van de stoel toen ik op maandag een Belgische betaling binnen had (die dus in het weekend pas gedaan was)
Dus de betaling op maandag of dinsdag en het pakket dus op maandag of dinsdag de deur uit. Of er niet bijschrijven dat je dezelfde dag
verstuurd . . .
Als ik zelf iets verstuur probeer ik meestal de dag van posten even te melden dat . . . en een heleboel pakjes verzend toko's vragen e-mail adressen
en mailen dan ook nog eens . . .

Mijn conclusie, ga vandaag maar wat leuks doen . . . wat zei mijn moeder ook altijd "geduld is zulk een schone zaak"

Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2017 om 19:59
Heb geluisterd en vandaag wat leuks gedaan, gezocht naar een ander patroon en garen en dat ook besteld. Kan ik weer een paar dagen wachten. Dit was bij de Hobbydoos dan weet ik gewoon dat het er niet eerder dan overmorgen is, dan vind ik het wachten niet zo erg.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2017 om 20:02
Originally posted by JMB JMB wrote:

Heb geluisterd en vandaag wat leuks gedaan, gezocht naar een ander patroon en garen en dat ook besteld. Kan ik weer een paar dagen wachten. Dit was bij de Hobbydoos dan weet ik gewoon dat het er niet eerder dan overmorgen is, dan vind ik het wachten niet zo erg.
Goed zo Wink Ik snap je heel goed, maar ik weet ook dat het zo zinloos is. Je kunt dan beter even de zinnen verzetten.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 08:13
Ik heb het vaak met dingen die ik bestel die ik heel graag wil hebben...
Dan heb ik ook echt niet de rust in de kont tot het in huis is...
Ben dan net zoon klein kind wat voor de brievenbus zit te wachten...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.250 seconden.
Lang Yarns