2 kleindochtertruien. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Juni 2017 om 14:20 |
Een tijdje terug had ik in de kringwinkel 8 bollekes drops alpaca bouclé op de kop getikt voor 2 euro.
Dus gewone rechte truien met boothals gebreidt. Alleen voor de kleinste heb ik de voorkanthals met verkorte toeren gebreid (wisselend zodat dat al een draad minder was om weg te werken) om zo toch proberen meer speling te hebben voor het hoofd zonder dat de trui van haar schouders zakt. Nu nog 2 bollen over. Dus voor anderhalve euro materiaal, 2 truien. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat ben jij een prijsbewuste oma, zeg! Geweldig. Die truien zijn superleuk geworden. Handig om de manchetten bij de polsen op te rollen. Als hun armen weer een beetje gegroeid zijn, blijft de trui nog een tijdje passen.
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Ze zullen deze truien graag dragen.
Dat garen is zooooo lekker zacht! Goed gedaan bep. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Super Bep ,wat betreft de truien als de prijs .
Wij zouden best de landsbegroting sluitend krijgen . Als ze geen bezwaar hebben tegen de opgerolde mouwen ,ik zette ze altijd in de naad even vast . |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!!!!
![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
mooi geworden
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
geweldig het verhaal en de truien |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
He die zijn mooi en als je het niet weet komen ze precies recht uit de winkel👍
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Hartstikke leuk gemaakt; groot en klein en inderdaad voor dat geld!
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Kijk dat noemt men nou nog eens een koopje...
En dan ook nog zulke mooie tuien gemaakt... Daar zullen ze wel erg blij mee zijn... |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Zulke leuke truien en dan ook nog voor zo weinig geld. Dat zijn nu pas echt de leuke dingen voor de mensen
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Die zijn leuk!! Zien er ook super zacht uit, heerlijk
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
dank jullie wel. Ze zijn idd heel zacht. Gisteren hebben ze ze gepast en het was weer of ze op maat gemaakt waren. De dochter was een beetje jaloers en zei dat ik er voor haar ook zo één mocht breien. 'k zeg met 2 bollekes gaan ik niet toekomen voor u. En voor die 2 bollekes had ze een oplossing : truikes voor hun poppen.
Mutti als ze ons er nu nog aanzetten dan zijn de begrotingen in Nederland en in België dik in evenwicht tegen het einde van het jaar. En volgend jaar een overschot. |
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
mooie truien . en de rest kun je en lekker knuffeltje van haken
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Dat zijn leuke en mooie truien en voor zo'n klein prijsje. Toppie hoor!
Fijn dat ze goed passen.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat een leuke truien. Zien er heel zacht uit. Volgens mij draagt dat heel lekker.
|
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Mooi.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |