afscheid nemen |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Juli 2017 om 00:26 |
Het is zover. Ik heb besloten afscheid te nemen.
Na jaren trouwe dienst. In de beginjaren heel voorzichtig geweest en op een gegeven moment zelfs opzij gezet om te beschermen. Een dik jaar later toch terug tevoorschijn gekomen. Zo'n drie jaar lang heb ik er dagelijks ook 's winters en 's zomers heel veel plezier aan gehad tot een tijdje terug. De rek was eruit, er begon sleet gaan op te komen. Zelfs gaten. Iedereen die ik ken is dolgelukkig en jullie zullen het beamen. De commentaar van de naaste familie is : eindelijk, ge had het veel eerder moeten doen. Maar ik kon geen afscheid nemen. Daarjuist dus het besluit genomen. Ik ga jullie missen dat voel ik nu al. Het gaat jullie goed en jullie zullen moeilijk te vervangen zijn. Het zal waarschijnlijk nog wel een aantal jaren duren eer ik terug zo'n paar lievelingsschoenen zal hebben. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja zo gaat dat heel veel sterkte toegewenst met deze beslissing |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zien er dan ook echt als zeer trouwe maatjes uit. Soms is het wel verstandig om uit gezondheidsoverwegingen te besluiten oude schoenen te vervangen. Zoals je al zegt, dezelfde soort vriendjes vinden, lukt meestal niet. Zeker niet zolang ze nog veel te nieuw zijn.
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo erg die voeten gaan je missen ,ik zou ze verzilveren zoals ze met baby schoentjes doen of een foto en inkaderen....sory maar ik vind het toch zo grappig omdat ik ook een paar laarzen staan heb die ik ook niet kan weg doen 😌
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is hard, maar je liep al bijna helemaal op stadsgrond.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep het is hard en ik begrijp je heel goed .
Kan je man er niets aan doen ? De gaten opvullen . Ik heb/had zo'n paar sandalen met schokdemping . Vorige week verlies ik er een stuk uit , nu was het afscheid nabij . Kom ik thuis heeft mijn man met ik weet niet wat voor spul het verloren stuk er weer ingezet . Ziet er niet uit ,maar dat zit aan de onderkant ,maar ze lopen weer prima . Sterkte |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer Bep. ik begrijp je helemaal. sterkte
|
|
oant Sjen
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat bijna iedere vrouw zich hier wel in kan herkennen...
Heb zelf nu nog een paar enkellaarsjes staan die te lekker lopen en ja zoals deze zijn ze er niet meer... Heb inmiddels een gat in de zool en de andere is ook bijna door... Kan het ijzertje dat onder de voetzool zit inmiddels bij 1tje zien maar weggooien kan ik nog echt niet... Nieuwe schoenen ja die hebben we zat... Even denken van het weekend 1 paar pumps en 1 paar gympen gekocht... Nog 3 paar soort all stars gympen staan die nog helemaal nieuw zijn... 1 paar die ik op dit moment wel gebruik... Nog 1 paar puma's die ik ook gebruik 2 paar pumps die ik niet heel vaak draag... Niet te vergeten mijn hagel nieuwe trouwschoenen... En nog paren slippers en sloffen... Zonder zitten we nooit maar zo lekker lopen als dat 1e paar dat echt kapot is en moet worden vervangen doen ze geen van allen... Hiermee wil ik alleen maar zeggen heel veel sterkte Bep... Met pijn in het hart een groot gat ( al hadden ze die zelf al ) achterlatend zullen ze helaas in de vuilnisbak moeten belanden... Sterkte!!! |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou er toch echt nieuwe zooltjes onder laten zetten Bep, ze zien er nog zo mooi uit!! ( Pas op Lida, dadelijk doet ze het nog ook.)
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb het nog eens goed bekeken Bep,en volgens mij kun je dat gat wel opvullen met kit.
|
|
oant Sjen
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik schrok al
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ze staan al aan de andere kant van de muur waar de vuilbak tegen staat. En de twijfel begint al toe te slaan. Misschien nog mee op vakantie in september en dan wegdoen, maar dan weet ik al eind november staat er ook een weekje vakantie gepland, dat ze dan ook weer meegaan.
|
|
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier in het buurdorp is nog een ouderwetse schoenlapper, die kan ook verzolen 😁.
Moedige beslissing, ik heb hier hele zakken met oude schoenen staan. Het is maar 400 m tot de kledingcontainer bij de kerk.... |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kom op Beb doorbijten de schoenen smeken om rust ze hebben hun dienst bewezen ,trek de veters er uit als aandenken ,je voeten zullen je dankbaar zijn 👟 😂
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toen Zwartjes nog echt Zwartjes was kocht mijn vader daar steevast hetzelfde paar stoer maar toch nette stappers - helaas ging de kwaliteit achteruit
en had hij dat niet voorzien anders had hij wel 10 paar ingeslagen.
Als ik jou was, zou ik sterk zijn en nieuwe schoenen in gaan lopen of gewoon ieder halfjaar een paar schoenen kopen en zo meerdere
exemplaren fijn zittende schoenen vormen. Of 4 keer per jaar en als een paar dat niet bevalt, dat paar af door de zijdeur duwen. Zie het als
een investering in je familierelaties
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb hier hetzelfde probleem... maar dan minder elegant... ik heb een paar superbadslippers. Ze zijn slechts 16 jaar oud en het profiel eronder is er compleet af... (één van de oorzaken waardoor ik vorig jaar die val gemaakt heb waardoor mijn arm enige weken onbruikbaar was), maar ze lopen zoooooo ontzettend lekker...
Kan er toch nog geen afscheid van nemen |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
zeg C4th, kunt ge onder die badslippers geen toefkes siliconen zetten om slippertjes te vermijden?
|
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goh bep, dat is nog niet eens zo'n gek idee eigenlijk...
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sokken er omheen ???
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |