Patroon van een gehaakte haan |
Reageer |
Autheur | |
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Juli 2017 om 00:15 |
Een Chinese vriendin van mij heeft een baby gekregen en omdat het het chinese jaar van de haan is, ben ik al een tijdje op zoek naar een leuk haakpatroon van een haan. Wie weet er iets
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Christel Krukkert heeft een haakboekje over de boerderij gemaakt. Misschien bestaan er meer van zulke boekjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is ook zo, zal es even gaan kijken, bedankt voor de tip Magteld
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien hebben ze zo'n boekje in de bieb.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb even gezocht en vond op pinterest div afbeeldingen van patronen van een haan en ook die van stip en haak als je even aanmeld bij pinterest kun je hier ook doen of aanmelden https://nl.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=haan%20haken&eq=haan%20haken&etslf=10186&term_meta[]=haan%7Cautocomplete%7Cundefined&term_meta[]=haken%7Cautocomplete%7Cundefined
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kippenfamilie van Christel Krukkert is los te koop, zie http://www.christelkrukkert.nl/product/familie-kip/ Ik heb het boekje dubbel met nog veel meer boerderijdieren, wil het je tegen de portokosten wel opsturen.
|
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je een privemailtje gestuurd.
|
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Dank voor het meedenken. Ik heb nog een paar reacties gekregen, even afwachten wat dat wordt
|
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Niania bedankt voor je vlotte reactie
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
graag gedaan |
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Katinka, ik heb het boekje vanmorgen ontvangen, ben er heel blij mee, heb je vanmorgen gelijk de porto-kosten overgemaakt.
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geld was binnen een dag binnen, dank en veel plezier emee. Post je wel een foto?
|
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Zal ik doen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |