Poppenkleertjes |
Reageer |
Autheur | |
Omie
Newbie Lid sinds: 12 April 2017 Locatie: Nrd holland Status: Offline Points: 22 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Juli 2017 om 23:09 |
Ik zoek voor n beertje van ong.36 cm n breipatroon van n honkbalcap. Is voor kleinzoon die er ook altijd een op zijn hoofd heeft ,maar nu moet zijn beer ook natuurlijk.Alvast hartelijk dank.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3632 |
Post Options
Thanks(0)
|
https://forum.crochetville.com/topic/125299-newborn-ballcap-pattern/
even kopiëren en plakken en dan opzoeken in google ik kreeg de link niet blauw heb weer eens een ander invulveld dan anders krijg het niet voor elkaar |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3632 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel lidwina
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er werd een gebreide gevraagd. Ik zou het kopje meten rondom en het aantal steken uitrekenen, vier segmenten opzetten en die minderen tot er 1 steek over is. Ze zó aan elkaar zetten, dat de berenoren erdoor kunnen. Voor de klep 1/3 van het totale aantal steken, eventueel 1/4, twee keer breien en er misschien een stukje plastic tussen naaien. Zodat die in vorm blijft zitten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |