Diamond painting vogels is af |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Juli 2017 om 14:10 |
Hij is af en hangt al aan de muur, ben nu met de volgende bezig, een vierkante van 60x60 cm. Deze wil ik om een dienblad plakken, dat dienblad ligt op een hocker onder de overkapping en fungeert als salontafel.
Deze met de vogels is 120 x 40 cm |
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
wow dat is mooi!
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw wat mooi 👍
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je dat geschilderd? Wat knap. Ik vind het prachtig. Maar wat is diamond painting?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat prachtig geworden en ook een mooie hobby. Onze dochter van 12 ook al verschillende klaar. En mijn partner en schoonmoeder van 84 ook al aangestoken. Deze is echt prachtig
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is prachtig geworden.
Ik ben ook benieuwd wat voor techniek het is. Misschien kan je hier een cursus geven. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
het zijn kleine steentjes die je op een plakkende ondergrond moet bevestigen zoal het voorbeeld
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12112 |
Post Options
Thanks(0)
|
C'est magnifique. En schittert het ook als een diamant als er licht op valt ?
|
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een prachtig schilderij.
|
|
oant Sjen
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig ,en wat een werk ,maar het is de moeite
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw wat mooi.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eigenlijk een soort mozaïek met regelmatig gevormde steentjes. Heel bijzonder resultaat.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou het niet weten heb het nog nooit gedaan |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik even heb moeten opzoeken wat diamond painting precies is... Maar wat leuk lijkt me dat.
Ik vind die van jou echt schitterend! |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb gister meteen een tijdje op de jijtube de techniek zitten bekijken - een combinatie tussen schilderen op cijfers, borduren en mozaïeken.
Fixeer je die steentjes uiteindelijk een keer ? Of moet het zo goed blijven ?
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net zoals lw1463 heb ik meneer Googel gevraagd. Ziet er priegelig uit, maar dat geldt natuurlijk voor breien en haken ook als je het nooit gedaan hebt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
Het klopt, het zijn plastic steentjes in diamantvorm (je hebt een ronde versie en een vierkante versie). Je plakt die op een linnen doek die er net zo uitziet als bij schilderen op nummer.
Een cursus is echt niet nodig het is zo simpel, maar ook heel rustgevend. Ik heb een met een heks op de bezem gemaakt die lijkt wat meer te schitteren dan deze met de vogels, maar ligt er misschien ook wel aan waar of je hem hangt. Ook heb ik de vogels bespoten met een blanke lak misschien dat daar de schittering door is verdwenen. Ja, dus ik heb de vogels wel gefixeerd. De heks niet, die zit achter het glas maar had ik denk ik ook beter kunnen fixeren want daarvan zijn onderin een paar steentjes gezakt. Dat gepriegel valt reuze mee, je hebt er een pennetje bij waarmee je de steentjes oppikt en de steentje daarmee op het doek drukt (in het pennetje doe je af en toe wat spul wat je meestal wel bij de painting krijgt meegeleverd. Als jullie meer willen weten dan kan ik wel kijken of ik een foto collage kan maken van het materiaal en de werkwijze? |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
Petraco, heb je het al geprobeerd? Als je het gedoseerd doet dan zal het misschien wel lukken? Mijn zus heeft RA en zelfs zij doet het nu. Ik heb ook snel last van mijn armen, polsen en vingers maar toch lukt het me wel, als ik het maar niet te lang achter elkaar doe. Veel mensen hebben hun pennetje aangepast, zelfs dat heb ik niet en toch lukt het me. Maar ja, niet iedereen is hetzelfde, misschien lukt het jou zelfs een klein stukje niet.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel fraai geworden!!
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |