gehaakte snoepjes |
Reageer |
Autheur | |
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Onderwerp: gehaakte snoepjes Posted: 11 April 2008 om 21:30 |
Voor de verjaardag van de juffen en meester van mijn kinderen heb ik voor de juffen een zeepzakje gehaakt. Maar voor de meester leek een zeepzakje mij toch iets minder en aangezien hij een enorme snoepkont is lijkt het me leuk om iets van snoepjes te haken. Wie heeft er voor mij een patroon van een snoepje een zuurtje bv of iets anders. Geen taartjes of gebak maar echt snoep. |
|
Petra T.
Hobbywonder Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 736 |
Posted: 12 April 2008 om 10:09 |
Ik vond dit zuurstokje en het ijsje in het engels.
En misschien kun je het volgende proberen: Voor een lollie: met een lichte kleur 2 l., 6 v. in de 2e l., niet sluiten!, 6x (2 v. in elke v.)(= 12 v.), 6x (1 v. in volg. v., 2 v. in volg. v.) (= 18 v.), 1 hv. Met een donkere kleur door de laatste toer kleine steekjes naaien. Stokje onderaan erin prikken. Engels drop vierkant: maak van verschillende kleuren hele kleine vierkantjes. Naai die op elkaar. Engels drop rond: haak met zwart 4 l., hierop steeds 3 v. (2 of 3 toeren), verder met roze of geel. Maak het lapje zo lang tot je het kunt oprollen tot een dropje. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Posted: 12 April 2008 om 10:33 |
heb dit voor je gevonden, alleen is het gebreid en in het engels, patroon heb ik ook. verder kun je ook een bolletje haken en dan stokjes erin en er lollies van maken
|
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Posted: 12 April 2008 om 11:39 |
Ik heb je wat gestuurd.
|
|
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 12 April 2008 om 12:45 |
Dank jullie wel voor het meedenken en opsturen. Ik ga zuurtjes haken.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |