Een 2e tijdrovende hobby |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 April 2017 om 12:13 |
Ik ben in Januari lid geworden van een online schilderscursus van de dames van "Vrolijke schilderijen", www.vrolijkschilderij.nl/nl/galerie 'is erg leuk om te doen. Ik kan eigenlijk helemaal niet tekenen maar door middel van hun lesfilmpjes lukt het toch aardig. Dus het haken staat even op een lager pitje, bewaar ik meer voor de avond.
Blijf dit gezellige forum natuurlijk wel volgen, maar even iets minder frequent.
Ben nu bezig met het gratis patroontje van het kipje van stip en haak http://stipenhaak.nl/gratis-patronen/ Heb er nu twee gemaakt op een glazen potje geplakt, chocolade eitjes+ een klein geldbedragje er in en weer een mooi cadeautje voor jarige kleindochters . Groetjes Omajan
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
die kipkes zijn plezant. Ik heb ook efkes naar die www gekeken, en die zijn idd zoals de naam van die www zegt.
Hebt ge al eentje klaar? Dan wil ik het ook wel eens zien. Mijn tekenen beperkt zich tot een wolk, een zon, een boom, een kat, een spin en een huis, een visje en bloemeke lukt ook nog. |
|
|
|
Haarlemmertje
Duizendpoot Lid sinds: 19 Maart 2017 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Schattige kippies Die kleinkinderen boffen maar met al die creatieve oma's hier op het forum!
Veel plezier met schilderen. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuke hobby's heb jij! De kipjes zijn wat seizoen betreft helemaal "hot". Bovendien kleurig, dus je kan je eigen gehaakte stilleven zo vertalen naar een "Vrolijk Schilderij".
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke kipjes omajan en bedankt voor de tip. een goed idee om na te volgen. Dus nu snel even naar Stip en Haak!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een ontzettend schattige kipjes en de kleinkinderen zullen hier zeker blij mee zijn!
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
die kippetjes zijn helemaal top
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke kipjes!
|
|
december2011
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kipjes zijn leuk om te maken,maar de link van het schilderen krijg ik niet open🙄
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk om zo online te leren tekenen en schilderen, ik had er nog niet over gehoord, succes met dingen maken. En de kipjes zijn leuk, om te maken. Daar zullen de kleinkinderen blij mee zijn, zoals ze het krijgen.
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
prachtig trio geworden
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat leuk die kippetjes. en schilderen geweldig lijkt me dat.
krijgen we hier ook jou schilderwerk te zien .? |
|
oant Sjen
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Omajan, schilderen is héel fijn en ontspannend.
Veel plezier en je zal zien dat het steeds beter gaat. Het mooie is: doe je iets niet naar je zin, dan kan je erover heen schilderen en verbeteren. Dat gaat met tekenen stuk lastiger. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weet niet precies hoe dat moet met een link plaatsen, misschien even googelen op
"Online schilderscursus vrolijke schilderijen"
|
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Ja zal ik doen.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Zou altijd nog es iets laten zien van mijn andere hobby, dit gemaakt voor mijn schoondochter haar 40e verjaardag
|
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Deze ook gemaakt met behulp van een videoles
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |