Mutsen gekregen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 November 2017 om 16:40 |
Vorige week kreeg ik in het brei-haakcafe van een vrouw 4 mooie mutsen, voor Fighting Canser.
Alleen zijn de onderste en de meest rechtse aan de kleine kant, ik maak nu van die 2, 1 andere grotere muts. Ze had er zo haar best opgedaan en het was best erg moeilijk en ze was zo trots. Ik vond het dan ook moeilijk om te zeggen, die 2 zijn te klein. Later wel in het algemeen verteld dat ze vanaf ongeveer 2 jaar die grote moesten zijn.
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heel lief gedaan toch, en leuke kleurtjes
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Heel mooi en frisse kleuren
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Leuke mutsen. En ach ja, te klein, misschien kun je ze voor babietjes gebruiken.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
ook mooi geworden
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Ook weer mooi ,en nuttig
En ach dat het niet precies is wat er bedoeld wordt dat hebben we allemaal wel eens . Laatst kreeg ik een afschuwelijk ,in mijn ogen dan , kerstengeltje ,dat moest je over een electrisch theelichtje zetten . Ik schrok al ,maar gelukkig was de vraag of ik het na wou haken ,want er was iemand die ze er blij mee wou maken . Dat was geen probleem , maar toch valt het niet mee iets te maken wat je zelf beslist niet mooi vindt, ook al doe je er een ander een plezier mee . Het lijkt wel of je haakpen niet mee wil doen . |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
creaans, hangt die hele kleine mutsjes dan samen met die voor kleine kinderen. Kan hun knuffel of pop die opzetten en alles mee doormaken wat zij doormaken. Spijtig genoeg worden er ook kleine kinderen getroffen die alleen maar te ondergaan hebben en er niks van snappen.
|
|
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Dat is een idee Bep.
Ja van de week een mooie documentaire gezien over kinder oncologie, je wordt er stil van... Maar door de medicijnen krijgen de nodige kinderen een opgeblazen hoofd en krijgen dan een grotere muts.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Mooie mutsen en een lief gebaar.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |