|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Parel ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 05 April 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() Posted: 05 April 2008 om 20:12 |
iemand die van een eigen foto een breipatroon kan maken.
Het is een patroon dat op een kindertruitje moet met een naam eronder. Dit is voor een vriendin en het hoeft niet gratis natuurlijk. Verder heb ik nog een patroon nodig van haar eigen honden op foto en deze is voor een volwassenen trui. wie o wie weet waar ik daar voor terecht kan? Alvast bedankt voor jullie reacties! |
|
Liefs Parel
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
Volgens mij zijn daar winkels voor die dat doen! Ik kan je niet helpen. groetjes puck |
|
![]() |
|
Parel ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 05 April 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() |
Ik wacht graag af of er anderen zijn.
In ieder geval bedankt Puck! |
|
Liefs Parel
|
|
![]() |
|
Tony ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
![]() |
Je kunt eens gaan kijken op "borduureenfoto.nl " Ik heb het zelf nog nooit geprobeert, maar misschien is het iets.
|
|
Antonia
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
in de nieuwste hobby handig wordt aandacht besteed aan hoe een foto te borduren
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
Petra T. ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
![]() |
Borduren is wel een andere verhouding!
Bij breiwerk is de steek breder dan dat-ie lang is. Houd daar rekening mee, als je een borduurpatroon op je trui wilt mazen/inbreien. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Ik heb de ervaring, dat als je het via internet doet de kleuren heel erg kunnen afwijken. Bij mij was het b.v een rode trui die bruin werd aangegeven. Via de handwerkwinkel (waar ik heb gewerkt) weet ik dat het via een bedrijf precies goed ging.De goede kleuren dus. De klanten waren altijd goed tevreden. |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Ik heb op dit forum wel eens iets gelezen over een raster dat je op een foto of plaatje kon leggen en dan had je een inbrei- of borduurpatroon. Maar of die rasters nog te koop zijn??? En hoe ze heten???
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() |
heb dit gevonden op internet Heb net even een methode ontwikkeld om dit via de computer te doen. Ik heb in een tekstverwerkingsprogramma (in mijn geval nog het ouderwetse Word Perfect) een tabel gemaakt op liggend A4 (=pagina-instelling) - marges onder/boven/links/rechts zo klein mogelijk - 64 kolommen met een breedte van breedte 0,42 cm - 67 rijen met een hoogte van hoogte 0,28 cm. Zo krijg je een raster voor de door mij genoemde steken/naaldenverhouding, maar in wezen kun je zo'n raster natuurlijk voor iedere verhouding maken: kolombreedte en rijhoogte aanpassen. Als je nu een fotokopie maakt van de gewenste afbeelding (eventueel vergroot of verkleind tot de juiste grootte), kan je zo'n raster er gewoon overheen printen. Eventueel kan je om de 10 steken en tien naalden de lijnen nog dikker laten afdrukken. Ik heb het uitgeprobeerd op een fotokopie van een afbeelding en het werkt prima. Het klinkt wel ingewikkeld, maar het valt mee. en op deze pagina vind je rasters op maat www.sweaterscapes.com/lcharts3.htm
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
JA DE BREIRASTERS ZIJN NOG GEWOON TE KOOP VIA INTERNET.
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Sorrie mijn gedachten waren bij een borduurpatroon
![]() ![]() |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Lieve allemaal,
Hartstikke bedankt voor al jullie tips. ![]() Het aparte is dat mijn eigen man op een plekje het programma heeft gevonden, het heet PCStich_Pro_v8.03 3n de probeer versie kun je op de site downen. In ieder geval heel hartelijk dank allen en wie er belangstelling heeft, kan het programma met...... bij mij weer aanvragen. er is ook een helpdocument bij. Daarnaast heeft Wanda, duizendpoot in haar bericht ook interresante dingen gezet! waaronder deze link http://www.sweaterscapes.com/lcharts3.htm Dus nogmaals mijn dank! ![]() liefs en groeten Parel ![]() |
|
Liefs Parel
|
|
![]() |
|
Madeliefje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 14 April 2008 Status: Offline Points: 7 |
![]() |
Ik ben op zoek naar een patroon voor een autostoelhoes en voor bekleding voor een fietsstoeltje (achterzitje, bobike). Iemand enig idee waar ik dat kan vinden? |
|
* Madeliefje *
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() |
wil je dit breien haken of naaien ????
|
|
WANDA
|
![]() |
|
Madeliefje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 14 April 2008 Status: Offline Points: 7 |
![]() |
ehm eigenlijk naaien....
|
|
* Madeliefje *
|
|
![]() |
|
![]() |
dan zou ik toch kijken of je geen oude of een goedkope stoelhoes op de kop kan tikken en die uit elkaar halen en dan namaken
|
|
WANDA
|
![]() |
|
![]() |
Denk dat dat inderdaad de beste optie is, maar hoopte dat iemand dat al eens had gedaan.....
![]() |
|
* Madeliefje *
|
|
![]() |
|
![]() |
dan zou ik de oproep nog maar eens plaatsen bij gezocht
|
|
WANDA
|
![]() |
|
![]() |
dank voor de tip, doe ik!
|
|
* Madeliefje *
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |