Aapje en draakje... |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 December 2017 om 11:10 |
![]() Weer een bestelling klaar welke vandaag per post naar Duitsland vertrekt... Deze 2 schatjes werden op mijn eigen bruiloft bij mij besteld... Het aapje heb ik voor de 4e keer gemaakt... Ook de draak heb ik voor een 2e keer gemaakt... Beiden worden met de kerst cadeau gedaan dus zullen nu mooi op tijd arriveren... De volgende bestelling van een zwart portemonneetje staat ook alweer op de naald... |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je hebt het maar druk met al die bestellingen. Maar zolang je zulke leuke dingen blijft maken zullen die bestellingen nog wel een tijdje doorgaan.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Lidwina het voordeel is dat ik niet hoef te kiezen wat ik als volgende ga maken...
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Heel leuk hoor!
En als het een bestelling is weet je zeker dat het goed terecht komt. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Vind ook altijd leuk dat ik tussendoor altijd gevraagd wordt hoe ver ben je...
Heb nu ook echt van begin tot einde foto's... |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Complimenten!
![]() Op bestelling werken betekent waarschijnlijk wel dat je altijd dingen mag maken die je zelf ook leuk vindt. Anders zou je het niet in je "assortiment" hebben. |
|
![]() |
|
Kamilla heb hem als bestandsnaam schele draak gegeven...
Dus ja heel erg "gevaarlijk" hahahaha... Er zijn ook wel dingen die ik voor de zoveelste keer kan gaan haken... En soms vind ik dat helemaal geen probleem... Andere keren zie ik er wel een beetje tegenop... Maar ach als ze me de tijd geven heb ik er halverwege de pest in en als het klaar is ben ik weer helemaal vrolijk met het eindresultaat... En je maakt er mensen blij mee wie gaat er dan nee zeggen... |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Wat schattig en voor die draak hoef je dus helemaal niet bang te zijn!
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Heel mooi, het aapje lijkt op het aapje uit mijn kindheid (ligt kaal gesleten in een la)
|
|
![]() |
|
Dat zijn de beste lw1463...
Die zijn namelijk gebruikt... |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Knap gedaan ,ik haak ook heel graag maar het in elkaar naaien......pffff
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
prachtg
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
ze zijn schitterend geworden
|
|
![]() |
|
Dank jullie wel voor alle lieve reacties...
En pareltje dat is ook mijn struikelblok... Heb nu voor mezelf wel gedaan ieder onderdeel dat klaar is gelijk draden wegsteken... Dat scheelt al een hoop tijd en tussendoor gelijk in elkaar zetten... In plaats van ermee wachten tot alle onderdelen klaar zijn... Zo is het een mooie afwisseling vind ik zelf... |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Ze zijn prachtig.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
mooikes alletwee. Heb je bewust ervoor gekozen om er geen 'monden' op te zetten?
|
|
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Mooi gehaakt koppel , stuur ze maar op reis, wel een paspoort meegeven hoor.
|
|
![]() |
|
He bep dat heb ik gedaan omdat deze ook niet op de patronen staan...
Vind ze zelf zonder ook leuker... En omajan paspoort hebben ze bij zich hopelijk komen ze vandaag of maandag aan op bestemming... |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Leuk zijn ze geworden!
En dat is waarom ik eigenlijk niet op bestelling werk.. Ik vind het wel leuk om iets twee keer te maken, maar dan moet er wel een behoorlijke tijd tussen zitten haha.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |