mijn beestje verloting |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 December 2017 om 17:20 |
Woensdag zal de verloting zijn van mijn beestjes en de knutsels die andere gemaakt hebben.
Opbrengst is een goed doel. Ik heb het niet zelf in kunnen richten en ook kan ik niet zelf de loten verkoop doen, dat is zeer balen. Maar mijn vriendin heeft wél een heel mooi stalletje gemaakt. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een indrukwekkende dierenschool geworden. Heel veel kleurrijke beestjes (en trollen) van allerlei soorten.
Inderdaad heel jammer dat je de taken daaromheen niet zelf kan doen, maar wel fijn dat jouw vriendin het met zorg oppakt. Super gedaan! |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zal wel bij iedereen in de smaak vallen,en hopen dat het veel opbrengt voor het goede doel,en dat je vriendin zo helpt is heel tof,zo kan je toch alles meevolgen he
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5775 |
Post Options
Thanks(0)
|
wauw ziet er goed uit. zullen zeker blij zijn met de prijs
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat ziet er leuk uit, fijn dat je vriendin het stalletje heeft gemaakt.
Ja, balen dan hé, dat je niet mee kan doen. Maar ga je wel kijken woensdag of is dat teveel voor je? Hoop op een goede opbrengst voor het goede doel.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3632 |
Post Options
Thanks(0)
|
super goed gedaan daar mag je trots op zijn nu maar hopen dat het een goede verkoop word |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze heeft zeker haar best gedaan en ook een "voor" foto voor je gemaakt, niet te veel balen maar geniet van het feit dat je daar toch
je steentje aan bij hebt kunnen dragen. Zo alles bij elkaar ziet het er super uit.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ziet er fantastisch. ik hoop dat de loten verkoop een succes wordt. Fijn dat je een lieve vriendin hebt die je helpt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ziet er gezellig uit .
Fijn dat al kun je er niet zelf heen nu dus toch een idee hebt hoe het eruit ziet . Misschien wil ze ook wel een foto maken als het leeg of half leeg eruit ziet . |
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel mooi!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zie uw kippen, uw aap, uw egels, uw blumenwichtel, uw tomtes, uw katten, uw uilen, uw (sinaasappel)manneke. Ik weet zeker dat 90% van dit kraam van uw haakhand komt. (en de overige 10 was ik al vergeten of zijn idd van iemand anders). Nu nog uw vriendin inwijden in hoe zoveel mogelijk lootjes verkopen en uw jaar is dik geslaagd.
|
|
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo, wat een prachtige prijzen zijn dat.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi! Vooral die uilen zijn mooi!
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar heb je Vrienden voor.
geweldig wat een mooie uitstalling. |
|
oant Sjen
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wauw...dat zijn er een hoop...
Mooi hoor en daar zit een hele hoop tijd en energie in... |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is 100% werk van mij, bep.
Er is zéker voldoening over de mooie stal en dank aan mijn vriendin. Ik was niet van plan en het volgend jaar weer te doen, maar met al die mooie mala dingen ga ik twijfelen of ik niet daar een stel van zal maken. En als ik eenmaal bezig ben is het ook wel weer erg leuk. En het houd me van de straat en uit de kroeg, he? Dank voor alle complimenten. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
dan heb ik ergens inktvissen/octopussen gemist.
|
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt, die heb ik ook niet hier geplaatst,
Omstandigheden en toen vergeten Je hebt een scherp oog, bep |
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk!! Hopen dat er veel verkocht wordt
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Resultaat van de verloting:
Lege stand: Volle geldla: Echt álles was weg net als twee jaar geleden en het waren er meer dan toen. |
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |