bericht via mail |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 December 2017 om 13:36 |
eindelijk na een weet ik niet hoe lange tijd (misschien we anderhalf of twee jaar) krijg weer mailtjes binnen over de berichten van de hobbydoos daar ben ik wel blij om hoef nu niet alles meer op te zoeken maar zie nu meteen als er iets nieuws geplaatst is vind dat superhandig en baalde dat het het niet meer deed maar nu dus weer wel ik ben helemaal happy
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super dat het weer werkt .
Ik snap ook niet hoe het precies werkt, maar soms krijg ik ze op mijn tablet niet of later en op mijn laptop wel ,of andersom |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht dat je dat in je profiel ingesteld zou moeten hebben. Weet je zeker dat je niet iets per ongeluk veranderd hebt? In ieder geval fijn dat het nu naar wens bericht wordt bij jou.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee dat heb ik nooit veranderd maar met dat ik dit bericht heb neergezet krijg is ze nu niet meer binnen ik snap er niets van ik heb te vroeg gejuicht
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat jammer nou. Misschien moet je toch even in je profiel kijken hoe het er bij staat.
Als je in "profile" naar onderen scrollt, zie je bij de derde opmerking: "Notify me of replies to posts". Jij wil die graag op JA hebben staan. Je krijgt dan melding als iemand een antwoord geeft in topics waarin jij ook actief bent. Van verdere digitale onregelmatigheden heb ik zelf ook geen idee. Wie weet, helpt dit al. |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
nou doet ie het weer wel heel gek ik laat het ook maar het zal wel goed zijn misschien een beetje opstartproblemen
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moet zeggen ik wist niet dat dat kon. Ga ook maar even wat aanpassen op mijn profiel
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had het uitgezet in de tijd, dat er nog zoveel "Ikke ook dat patroon" mailtjes binnenkwamen. Maar als je net de site aanklikt, zie je beneden welke topics nieuw zijn en waar een nieuw antwoord geplaatst is. Tenminste op een laptop. Of dat ook werkt op tablets en smartphones, weet ik niet, want die heb ik niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Op een tablet werkt dat inderdaad ook zo ... tenminste op mijn Samsung. Wel moet ik bij binnenkomst naar onderen scrollen en het beeld op "normaal" zetten. Dan krijg je dezelfde lay out als op een computer.
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind het gewoon vervelend dat ie het de ene keer wel doet en de andere keer niet nu doet ie het ook weet niet op dit bericht en ik zet niets uit dus waar het aan ligt mag joost weten |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren schreef je dat hij het dan weer wel, dan weer niet deed. Ik heb begrepen dat het alleen kan in topics waar je zelf actief aan deelgenomen hebt. Het kan ook dat jouw provider berichten verzamelt waardoor het niet binnen een paar minuten zichtbaar is.
Ik zal die optie in mijn profiel ook eens op "JA" gaan zetten om te kijken wat die er bij mij van terecht brengt. |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
dit is een bericht waar ik op heb gereageerd en krijg nu dus niets meer binnen zo raar |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu ik onderaan dit bericht type heb ik 3 opties om aan te vinken, nummer 3 is "email notify me of replies" die zou je denk ik aan
moeten vinken, dat kan lijkt mij of in je profiel of alleen als je b.v. zelf een bericht plaatst en waar je de reacties op in je mailbak wilt hebben.
|
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Bij mij werkt het dus wel. Toch ga ik liever naar het forum om te bekijken wat er nieuw is, anders tingelt mijn tablet de hele dag.
Ik merkte daarnet dat er 2 berichten binnenkwamen die een half uur eerder geplaatst waren. Ze kunnen dus even onderweg blijven! Het profiel heb ik nu weer ingesteld zoals het was: geen bericht via e-mail. |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
Alles staat aangevinkt dus weet het verder ook niet Ga alles maar gewoon nakijken |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
vroeger kreeg ik ook altijd mails met meldingen van er is gereageerd. En idd sinds een jaar, anderhalf jaar ook niks ni meer. En op 8 december ineens één mail dat er iemand gereageerd had op wat eten we vandaag dacht ik. Ik heb ook niks veranderd in mijn instellingen of uitgevinkt. Ben benieuwd of er nu terug mails gaan komen.
|
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
niania bij mij komt er niks binnen, uitgezonderd die ene van den achtste.
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Benieuwd of deze bij je binnen komt
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
nee kwam niet binnen
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zit het niet in je spam box? Dat is bij mij nl. zo. En ik die spam box kijk ik maar heel zelden. Eigenlijk alleen als ik een belangrijk bericht had moeten krijgen en hem niet in de gewone inbox zie.
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |