Gezocht |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Januari 2018 om 18:07 |
Geduld. Tijd heb ik genoeg.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
o help daar zou ik ook mee geholpen zijn. Het liefst engelengeduld.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha-ha, hoe krijg je het gevonden.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moet erbij zeggen:na openen beperkt houdbaar.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
leuk
|
|
oant Sjen
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan je dat kopen ,want ik heb te weinig geduld ,als iets niet lukt grrrr 😈dan kan de wol door het huis vliegen ,na een tijdje gaat het weer beter😁
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn geduld is best groot, maar op een gegeven moment ook wel eens op. Dus ik heb eigenlijk lang houdbaar geduld nodig. En toch meer tijd, al heb ik erg veel vrije tijd, maar het meeste van die tijd verdoe ik met denken/dromen.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14088 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb best veel geduld als gaat om stof en garen. Maar als het gaat over en om mensen, zou ik best wat extra kunnen gebruiken.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denk dat iedereen hier wel een vat van zou willen hebben...
Ik in ieder geval wel en misschien zelfs wel 2... |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geduld beschouw ik net als energie, liefde en toewijding, als iets dat je geeft aan iets dat het waard is.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het om iets uitleggen gaat ,heb ik best veel geduld .
Maar soms moet ik wel eens tot 10 tellen zoals net bij de bank . Dan denk ik hoe is het mogelijk dat jij hier zit . |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet of het echt om geduld gaat, maar ik krijg soms een punthoofd van onze kater Archie. Die wil eten, krijgt eten, nee, hij wil naar buiten, twee tellen later wil hij weer naar binnen. Op een bepaald moment ontplof ik dan. Misschien wil ik een cocktailtje van geduld en wijsheid.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Archie zou best een doosje geduld kunnen gebruiken🤣
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oma zei dus, moet je niet eens naar dat kind toe - reactie van mijn moeder, hij heeft gegeten, hij heeft een schone luier dus wat kan
het zijn, hij moet maar even huilen. En dan te bedenken dat oma zelf 5 kinderen grootgebracht had en geen flauwekul tolereerde .
Jouw kattenboys, zijn goed doorvoed, de kattenbak staat in de gang en het luikje is daar (wijst denkbeeldig naar de tuindeur)
ze zijn jou gewoon de baas en willen graag zitten waar jij het net opgewarmd hebt (mauw) of ze willen de visite laten zien hoe goed ze
jou gedresseerd hebben
Gewoon teruglullen en strak blijven zitten tot jij zelf ergens heen wilt.
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geduld is een schone zaak zegd men. Maar Magtelt ik weet precies wat je bedoelt. Die ervaring hebben wij ook. Een kat heeft nou eenmaal zijn personeel en een hond zijn baas. Niet altijd gemakkelijk maar ik hou het toch op onze 3 Maine Coons.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch, ze weten precies wat ze moeten doen om van jou bepaalde dingen gedaan te krijgen. Ik ben heel blij dat ik op de begane grond
woon - als het me te bont wordt, doe ik het raam open en kan madam even buiten gaan staan mauwen. Of daar "zelf" een lekker hapje
vangen, bij voorkeur een muis.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, dieren en het dresseren van hun baasje... het blijft vermakelijk
|
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is er ook een blikje met tijd? Geduld heb ik wel, maar het ontbreekt mij aan tijd, haha!
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |