Wiebe wortel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Februari 2018 om 10:24 |
![]() |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Knappe wortel ,mooi gedaan🥕
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Dank je. Hij was leuk om te maken, heb net ook maar garen besteld voor de banaan, en nog een wortel in het garen dat bij het patroon staat vermeld. Eens kijken of de wortel dan groter of kleiner wordt.
Toen de wortel af was dacht ik dat het eigenlijk leuker was om de armen en benen met scharnieren te doen, dat wil ik dan proberen. Hopen dat het allemaal niet de klein en te priegelig wordt. Maar och, heb het ook wel eens bij heel kleine mohair beestjes gedaan en toen lukte het wel.
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Ik ben de peer aan het maken.
De banaan komt daarna. Ik kan alleen op de site waar de peer staat de andere patroontjes niet vinden. Ik ben in dat opzicht best wel 'blont' |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Hij is leuk...
Denk dat er nog velen zullen volgen hier op het forum... |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
O ik zie het al "gevaar" het is besmettelijk - leuk een wortel.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
[QUOTE=Lao-tse] Ik ben de peer aan het maken.
De banaan komt daarna. Ik kan alleen op de site waar de peer staat de andere patroontjes niet vinden. Ik ben in dat opzicht best wel 'blont' Ik wil ze wel sturen, maar heb geen email adres |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
mooi geworden.
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat een vrolijke wortel is Wiebe geworden.
![]() |
|
![]() |
|
Via dit blog kun je ze ook snel vinden: https://yoo.rs/creaci/blog/gratis-haakpatronen-vitamini-s-van-de-lidl-1517437826.html
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Opgeslagen, dank je wel.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Wiebe zit er vrolijk uit!
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Ook weer zo gaaf.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
een hypno-wortel. (ik vind hem er hypnotiserend uitzien met die kleur ogen.)
|
|
|
|
![]() |
|
Tja, ik moet heel veel oogjes hebben liggen maar kon de juiste maat natuurlijk weer niet vinden, alleen deze met die doorschijnende rand. Heb nu maar toch wat extra oogjes gekocht (zal ik die oude binnenkort wel terug vinden).
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |