Ook de vitamini banaan is af |
Reageer ![]() |
Autheur | |
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Februari 2018 om 12:49 |
Heb mijn laatste vitamini, de banaan, gisteren afgemaakt. Vind het nu wel weer genoeg. Weet niet of ik er ooit nog meer maak, al vond ik het wel erg leuk om ze te maken hoor, maar ik brei liever dan dat ik haak.
![]() |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heel mooi ,je zou ze allemaal kunnen haken ,dan heb je een heel rijtje vitamientjes๐ฅ๐ฝ๐
๐๐๐ฅ๐
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Zowel de banaan als de rest zien er echt schattig uit.
![]() Als je graag breit, kan je ook een groot rond kussen breien en daar alle vitamientjes opborduren. Dan heb je een grote multivitamine-tablet op je bank liggen. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
ze zijn heel mooi!
![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
ze zijn allemaal prachtig.
Misschien kunnen ze er ook een breipatroon van maken ![]() |
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Wat een leukerds...
Nog een paar en dan is je verzameling compleet... |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
heel mooi geworden.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Erg leuk geworden.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Dank je, nee een verzameling wordt het niet, ik had een nichtje een wortel beloofd, wou toen toch ook een maken van het originele materiaal en voor haar broer heb ik dan nog de banaan gemaakt. Zo vind ik het wel weer genoeg. Mochten ze er nog meer willen dan wil ik dat best voor ze maken, als me het garen ervoor geven, en dan nog, liever niet.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat zijn ze toch mooi.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
die ene wortel is toch een pak groter geworden dan de hypno-wortel. En de banaan is ook een formaat bakbanaan geworden. Wel schoon.
|
|
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Heel leuk gemaakt en inderdaad, ik brei ook liever dan haken! |
|
![]() |
|
handwerkjuffie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Nou, je nichtje en haar broer zullen er wel heel blij mee zijn, want ze zijn erg leuk geworden! Voor iemand die liever breit dan haakt, vind ik het toch een hele prestatie! Ik ben ook nog van plan ze een keer te maken, want ze zijn wel grappig en ik vind het ook knap dat ze naar een haakpatroon zijn omgezet.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |