Portemonneetjes... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Februari 2018 om 10:10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jullie hadden ze nog tegoed van me... En nu ik van de week de foto's gemaakt heb maar gelijk de daad bij het woord voegen... Op naar het volgende... |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
In een woord: SCHITTEREND
![]() Ik heb ze daarnet ook aan mijn man laten zien. Hij vroeg zich af wat voor materiaal je gebruikt hebt om te haken. Hij dacht aan een kunststof draad die strak in vorm blijft. Ik gokte op glanskatoen. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Zo leuk, vooral ook het contrast met de binnenkant. Is dat enorm moeilijk aan zo'n knip vast te zetten of valt dat mee ?
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Kamilla jij mag niet meer raden ik heb Catania katoen gebruikt...
Die van mezelf heb ik al een tijdje en ziet er nog schitterend uit... En neem van mij aan hij wordt gebruikt... Catania vind ik zelf een hele goeie kwaliteit hebben en blijft uiteindelijk het mooiste... En bij iedere jurk een passende beurs... Hmmm...draag dan wel geen jurken maar zo had ik er nog niet over nagedacht... |
|
![]() |
|
Valt alles mee lw1463...
Gebruik hier naaigaren Guterman voor en dan zorgen dat je iedere steek 3 keer maakt voor de stevigheid... Ben er een patroon van aan het schrijven maar die is nog niet klaar... Heb er ook gemaakt met ronde sluitingen maar daar ben ik zelf niet zo weg van... |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Wauw die zijn mooi ,ik heb er ook al gemaakt maar deed er geen voering in ,toch is het mooier met voering 👍
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
zijn heel schonekes en schoon kleuren ook. En de bedeltjes erop maken het af.
|
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
heel erg leuk.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
super mooi
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig ook de binnenkanten zijn mooi geworden
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
![]() |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Prachtig. Ook door die passende voeringen.
|
|
![]() |
|
handwerkjuffie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Wat mooi zeg! Ik ben altijd te lui om van portemonnee te wisselen, haha, gebruik al jaren dezelfde (leren), maar nu ik dit zie, moet ik daar toch eens over gaan nadenken. Prachtig gemaakt!
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Heel erg mooi, vooral ook die voering.
Waar heb je die leuke dingen vandaan die je eraan gemaakt hebt (ankers, veertjes ed.) |
|
![]() |
|
handwerkjuffie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
C4th (en andere belangstellenden): op de site van Borduurblad (www.borduurblad.nl) kun je zoeken in de shop op 'Embellishment' en daar zie je leuke staan. Zowel losse als in setjes (bijv. sterrenbeelden, insecten, enz.).
|
|
![]() |
|
Bedankt allemaal voor de lieve / leuke reacties...
C4th heb geen idee meer waar ik ze gekocht heb ze liggen al een tijdje bij mij in mijn voorraad... |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Wat zijn die mooi .
Ik gebruik altijd maar 1 portemonnee . En ik heb al moeite om die te vinden . Maar als ik dit zie vind ik het toch wel heel leuk . Ik zal dan wel wat anders moeten vinden voor pasjes ,ov kaart ,rijbewijs e.d |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Het bedenken van een rechthoekige portefeuille in de stijl van de portemonee lijkt me niet onmogelijk. Dan zou je een mooi passend setje hebben.
![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat een leuke portemonneetjes met zo'n mooie binnenkant en versiering erop.
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Dank handwerkjuffie, heb daar wel wat leuke gezien :)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |