Gezocht: groene acrl verloopgaren Action |
Reageer |
Autheur | |
Freaky444
Newbie Lid sinds: 23 Maart 2018 Locatie: Prinsenbeek Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Maart 2018 om 13:12 |
Hoi hoi iedereen,
Ik ben een trui aan het breien, maar nu kom ik 1 bol wol te kort. Ik had genoeg gekocht, maar de hond heeft er 1tje gesloopt helaas Wie o wie helpt mij uit de nood zodat ik de trui alsnog kan afwerken: Dit is het reeds geworden, nu de rolkraag nog |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, wat lastig. Hond kaal scheren, wol spinnen en daar mee verder breien. Of klopt de kleur dan niet? ... grapje.
Heb je graag dat ik een keer bij de Action ga kijken of ze deze wol hier op voorraad hebben? |
|
Freaky444
Newbie Lid sinds: 23 Maart 2018 Locatie: Prinsenbeek Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
đ¤Ŗđ¤Ŗđ¤Ŗđ¤Ŗ
Ik denk niet dat ik met haar korte vachtje ver kom đ Lief aanbod van je maar ik vrees ervoor, de wol werd best al een poosje geleden verkocht en eens voorraad op dan ist ook echt op helaas. Mocht je iemand weten die een bolletetje over heeft dan koop ik die graag over đ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas, groen is niet mijn kleur, ik koop hem nooit. Goed dat je een foto kon plaatsen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je niet aan nog een bol kan komen is de andere optie de trui uithalen een een gladder patroon kiezen wat minder wol gebruikt.
Dat zou wÊl heel jammer zijn want het is een mooie trui aan het worden. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou het deze kunnen zijn ,heb er nog eentje
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Freaky444
Post Options
Thanks(0)
|
Jeetje Pareltje,
Hij lijkt er wel ontzettend op, al is het hem niet. Als je hem over hebt, weg wil doen, dan wil ik hem wel van je overnemen om te kijken of ik er wat mee kan. Een nee heb ik en ja kan ik krijgen đ Zeg maar hoe je het wil regelen, ik woon omgeving Breda NL, maar Post.nl o.i.d. Kan ook đ Thx alvast. Grtz Kim |
|
Freaky444
Post Options
Thanks(0)
|
Uittrekken is zo echt geen optie, dochterlief is nu al verknocht aan de trui, dan is een klein biesje breien met de resterende meters wol beter đ.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik begrijp het.
Al is groen niet echt mijn kleur...ik vind de trui wel heel mooi en ee n mooi kabelpatroon ook. Dus als het lukt met het garen van Parel, heel fijn. En anders een smallere bies waar ze eventueel een sjaaltje om kan doen of het kraagje van een blouse bovenuit laat komen. Komt goed, dus. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Och dat is spijtig ,als je nu de mouwen eens in effen groen doet een kleur die er heel goed op lijkt .....ik had er een ponco van gehaakt ,maar als ik teveel heb gebruik ik het voor poppen kleedjes of dekentjes,voor de kids he ,alez suxes
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Freaky444
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Pareltje,
Mogelijk een vorm van miscommunicatie maar ik zou jou bolletje wol wel graag overnemen als dat mag. Geef maar aan hoe je zaken graag geregeld wil zien, we komen er vast wel uit. Mvg, Kim |
|
Freaky444
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Pareltje,
Mogelijk een vorm van miscommunicatie maar ik zou jou bolletje wol wel graag overnemen als dat mag. Geef maar aan hoe je zaken graag geregeld wil zien, we komen er vast wel uit. Mvg, Kim |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |