Dingetjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Juni 2018 om 23:08 |
Paar dingetjes die ik gemaakt heb afgelopen weken
Voor mijn werk, mat om de motoriek te oefenen met springen op de voetjes ![]() Mutsje (ik heb er 2 gemaakt) voor baby's op komst ![]() ![]() ![]() Het was immers koningsdag en bevrijdingsdag, en ik had geen vlag! Er hangt er nog eentje aan, maar dan met één kant oranje en één kant rood/wit/blauw ![]() |
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat een leuke dingetjes
![]() |
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
He dat is leuk met ďie voetjes ,mutsje en botjes zijn zo lief mooi gedaan
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Wat leuk verzonnen die mat . Nodigt vast uit om de oefeningen te doen .
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Creatief geweest hoor! Dat slofje lijkt me prettig aantrekken en goed blijven zitten door de schuine overslag. Ik wil daar wel het patroon van.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
ja allemaal heel erg mooi en die slofjes vind ik er ook heel comfortabel uitzien |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat een mooie aanwinsten!
De oefeningen heb ik zonder jouw mat al even geprobeerd hier in de kamer. Ik weet zeker dat het MET de kleurige voetjes vee-ee-eel leuker is om te doen. Dat pantoffeltje... ![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Leuke dingetjes.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig gemaakt allemaal en de mat is een super idee.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Die mat met die motoriek doet me ergens aan denken, als ik in het zwembad draai van borst naar rug dan draai ik onbewust altijd over 1 kant
Ik probeer dat dus ook andersom te doen - maar heb je dan ook een mat waar andersom springen meer voor de hand ligt voor als (ik denk) het
kind zo tegen het gevoel in moet draaien tijdens het springen ? Want het gaat toch puur om de motoriek hè en sommigen zijn meer links en andere
meer rechts (en nog andere alleen maar dwars
![]() Dit mutsjes zijn super mooi, een fijn motiefje zit daarin.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Leuk allemaal.
|
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Heel leuk allemaal !
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Dank allemaal!
Ik heb de mat al uitgeprobeerd, grappig genoeg gaan de eerste drie goed maar vinden ze de vierde super moeilijk, terwijl je alleen de zelfde kant opgaat ![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
heel schoon lelie. En in gedachten zat ik op de mat te springen en ik moet bekennen, als gij niet had gezegd, dat ge dezelfde kant uit moet, had ik er ook dikke problemen mee. Omdat ik net zoals de leerlingetjes helemaal rond draai om mijn voeten op die groene te krijgen.
|
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
erg Leuke dingetjes.
|
|
![]() |
|
~By MG~ ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juni 2018 Status: Offline Points: 53 |
Goed bezig geweest. Leuk!
|
|
https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |