Tafeltje |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Juni 2018 om 14:47 |
Voor ![]() Kringloop €10.- Tijdens ![]() ca 2.5 dag schuren Na ![]() Halve dag white wash'en Witte verf smeren, dus. Het is op de foto niet echt goed te zien, maar het is dus gevlekt. Mijn broer zou zeggen: En wanneer ga je het afschilderen? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prachtig wat een werk
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Giesje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 April 2018 Locatie: drachten Status: Offline Points: 134 |
pfff wat een werk zeg, maar hij is mooi opgeknapt zeg
|
|
Als je moe bent leer om te rusten niet om te stoppen
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat een juweel heb je daar van gemaakt!
![]() Moet je nagaan: 10 euro, dan de materialen om het te bewerken en je krijgt er iets mee dat helemaal uniek is. Dat laatje vind ik zo schattig. Ha-ha, die broer van jou. Dan vindt hij zeker ook dat je houten vloer nodig een nieuwe laag moet hebben? ![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Ere wie ere toekomt, manlief heeft geschuurd, grotendeels kon dat met een schuurmachine. Ik nam het schoonmaken en verven op mij. Er zit niet 1 laatje in maar 4 laatjes, daar ben ik ook voor gevallen bij dit tafeltje. Nu is de ronde eettafel aan de beurt voor white wash. Ook kringloop € 15.- We hadden een grote vierkante eettafel en een vrij grote vierkante salontafel. Beide antiek. Maar we zullen kleiner gaan wonen en dan zijn ronde tafels practischer. En omdat ik het graag licht wil houden hebben we dus hiervoor gekozen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
prachtig
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Mooi ,
Op de BBC hebben ze een uitzending ,waar de programma makers toestemming hebben spullen ,die anderen wegdoen ,mee te nemen bij de stort vandaan Ze knappen het op ,of maken er heel wat anders van en dan wordt het weer verkocht ,vaak nog met winst ook . De mensen die het weg deden ,krijgen dat bedrag en geven het meestal aan een goed doel. Ze staan stom verbaasd wat er van gemaakt is . Ik vind niet alles mooi -vaak echt Engels - maar toch . |
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Wat een werk! Wel heel mooi geworden 👍
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Prachtig geworden, hoewel ik je broer wel kan begrijpen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Ja, zo zie je maar....smaken verschillen. Lollig he?
![]() |
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig geworden. precies mijn smaak
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
wow knap gedaan! heel mooi!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Heel mooi. Onze schuurdeuren zijn staalblauw ook hier krijgen we vaak de reactie wanneer het nou "af" geverfd wordt, terwijl het
niet eens zo erg op grijze grondverf lijkt
![]() |
|
![]() |
|
Dank voor de complimenten.
![]() |
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Wauw... verkoopwaren verveelvuldigd zou ik zeggen. Heel erg mooi geworden!
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Heel mooi geworden!
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat is dat leuk geworden, een heel verschil, heel erg leuk en mooi
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
het kost een paar uren. maar het resultaat is geweldig. ik koop nooit nieuwe meubels. als er iets moet komen gaat dat of van MP of de kringloop.
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Kijk eens aan wat een werk maar het resultaat is ook zeker fantastisch...
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
heel goed gelukt. (ik zit hier nog altijd met een kast waarvan 1 deurtje vier verschillende kleuren wash heeft omdat ik niet kan beslissen of het wel schoon wordt);
Ik wacht nog efkes uw tafel af en beslis dan. ![]() |
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |