Kerst haak inspiratie... |
Reageer |
Autheur | |
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 September 2018 om 15:37 |
Na 1 bijna af zijnde kerststal...
1 grote sneeuwpop, een kleintje en een rendierkop... 14 kerstboompjes... 12 kerstkransjes... En nog een hele hoop sterren wel weer toe aan nieuwe inspiratie... Heb al het een en ander op pinterest gezocht en ook mijn vriend google uit de kast gehaald... Wat vinden jullie nou echt leuke kerst haak patroontjes... Want je zult net zien dat met alles wat ik zelf leuk vind man lief zijn vind ik niet zo leuk gezicht op zet... Ben inmiddels inspiratieloos aan het raken ... |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een adventskalender met zakjes, waarin snoep, bonbons en dat soort spul? Met hier en daar een tegoedbonnetje voor een tosti of kroket?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tsjonge... ik kan me voorstellen dat jij niks meer weet te verzinnen voor de kerst. Ik heb nog nooit zoveel bij elkaar gezien. Misschien nog lange gehaakte slingers in de boom van wit "cloud-yarn" of "fluffy-garen"? Lekker makkelijke klus die je overal kan doen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een tak uit het bos omwikkelen met een gehaakte slinger, aan het plafond hangen en daar gehaakte kerst- of winterdingen aan hangen. Of een foute Kersttrui voor je man. Een loper of placemats met kerstmotieven.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die foute kersttrui daar zal hij echt op zitten te wachten ...
Maar wel leuke ideeën ga eens zoeken op pinterest en vriend google mag me ook helpen... |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kerst muizen zijn mijn faforiet
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Oh pareltje dat is nog eens een goed idee volgens mij heb ik de patronen hiervan nog opgeslagen...
Helemaal niet meer aan gedacht in combinatie met de kerst ... |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12118 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb deze kerstkranskes eens gemaakt. Ijzerendraad rond iets gespannen. Afgeknipt, uiteinden aan elkaar met plakband vastgeplakt en dan errond gehaakt. Een paar blaadjes gehaakt en bollekes en alles erop genaaid of geplakt dat weet ik niet meer. |
|
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
een beetje naar beneden scrollen en er komen allerlei plaatjes voorbij waar je op kunt klikken die je vervolgens doorsturen naar op een site of ene patroon |
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel ik begin weer wat inspiratie te krijgen...
Nu de tijd vinden om alles wat opborrelt te kunnen maken... |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |