Beurzen... |
Reageer |
Autheur | |
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Oktober 2018 om 08:50 |
Het gaat weer richting de winter en dit betekend dat we met zijn alle veel binnen zitten...
Wat voor mij betekend veel handwerken want ja wat is er lekkerder als op een koude dag met een haaknaald in de bank weggekropen zijn... Zo ook staan er natuurlijk weer veel handwerkbeurzen op de agenda's overal en nergens... Voor mij de 2 waar ik de aankomende tijd naar toe ga zijn de Poppen/beren in combinatie met de poppenhuis beurs... Daarna is er natuurlijk eind oktober/begin november de kreadoe waar we nu 2 jaar niet geweest zijn maar dit jaar wel weer gaan... We gaan met heel de schoonfamilie en iedereen heeft wel zijn dingetjes waarvoor hij of zij wil kijken en natuurlijk inslaan... Verheug me er nu al op want je weet maar nooit wat je tegen gaat komen... Gaan jullie nog naar leuke beurzen toe of zijn er nog leuke waarop je de andere doosjes wil attenderen??? |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
De beurs waar ik twee keer per jaar met een vriendin heen ga, is een stenen- & mineralenbeurs in Hoevelaken. Deze beurs vindt plaats in november en maart. Maar dat is niet echt een onderwerp voor dit forum.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ohhhmaar er zijn heel veel fraaie dingen te zien op
een stenen- & mineralenbeurs! En ook kan je met stenen- & mineralen hel mooie dingen maken. Al zullen de bezoekers aldaar dat niet echt in gedachten hebben bij hun bezoek.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het heet hier hobbydoos, dus elke hobby is bespreekbaar. Nou...misschien niet elke hobby, maar de meeste wel. Dus, mensen, die bungeejumpen, motorrijden of de Eiffeltoren bouwen met lucifers, vertel erover!
Er komt een hobbybeurs in een sporthal vlakbij ons, maar ik denk dat ik expres niet ga, de zolder puilt van de wol en ik kreeg net nog twee vuilniszakken vol op de sportschool van iemand wier zus stopt met haar hobby. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze weer even nieuw leven in blazen...
Pas geleden naar de poppen/beren en poppenhuis beurs geweest... Heb gekocht 3 kleine poppen standaardjes voor mini haaksels... En knoopjes in de vorm van hartjes heel schattig... Vandaag start de kreadoe... Wie gaat er en ga je nog voor iets speciaals... Wij gaan met de hele schoonfamilie op zaterdag en kijk er nu al naar uit... |
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kreadoe schijnt heel leuk te zijn en echt voor iedereen; ik ben er nog nooit geweest, dat red ik niet, maar ik hoop dat jullie met een grote auto gaan (met aanhanger?) om al het leuks wat jullie kopen in mee terug te nemen :). Heel veel plezier! |
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je juffie...
Het is ook altijd heel erg leuk dit is inmiddels de 3e of 4e keer dat ik ga... We gaan inderdaad met auto's maar zonder aanhanger... Als de aanhanger mee zou gaan dan zou het ons best lukken om hem te vullen... Vorig jaar zijn we niet geweest dus altijd leuk om te zien wat er nu weer voor nieuws is... Dit jaar is hij schijnbaar ook een hal groter als voorheen dus dat deed ons besluiten weer eens te gaan... |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
De Kreadoe is zeker erg leuk. Maar enorm vermoeiend, ben er jaren geleden met mijn zus geweest en was dagen daarna nog moe. Ik zou er graag weer eens heen gaan, maar vrees dat het toch veel te vermoeiend zal zijn.
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Het is ook altijd een vermoeiende dag...
Gelukkig heb ik zondag niks op de agenda staan en kan ik uitslapen... |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
En? Was het leuk, nog nieuwe dingen gezien?
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad jammer als je een verlanglijstje in je achterhoofd hebt, dat je dan bot vangt. Je verwacht op een beurs dat alles te kust en te keur aanwezig is. Zeker als je er een tijd voor moet reizen.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
o ik ben ook bij kreadoe geweest was daar nog nooit geweest ik vond het overweldigend en indrukwekkend wat is er veeeeeeeeeeeeeeeeeeel heb een workshop Scandinavisch borduren gedaan heel erg leuk ga daar ook zeker mee doen ook nog een boek gekocht Bir zijn verjaardag was net 2 dagen op de markt en 12 bollen huidskleur en 12 bollen vossenkleur katoen gekocht kreeg er gratis een trolly bij (Hahahah) kon mooi meteen de katoen in was inderdaad heel erg moe aan het einde van de dag en had de helft nog niet gezien einde van de middag kreeg ik hoofdpijn was om 18.00 uur thuis en ben meteen naar bed gegaan en ben er vervolgens pas maandagochtend weer uit gekomen wat een ellende zeg hoofdpijn maar is nu gelukkig over heb nog niet eens tijd gehad om het haakboek goed te bekijken dat ga ik morgen doen |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Niania, je maakt mij erg benieuwd naar het Scandinavisch borduurwerk dat jij op de beurs gedaan hebt. Zou jij misschien daar iets over kunnen vertellen? De steeksoorten bijvoorbeeld en de materialen? Tenminste, als het je lukt om het na te vertellen. Misschien heb je een linkje ervan? Alvast bedankt.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |