Leuke labels |
Reageer |
Autheur | |
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Oktober 2018 om 15:28 |
Toevallig kwam ik zojuist op deze site terecht, nog nooit eerder iets van gehoord of gezien, maar ik zag dat ze ontzettend leuke labels verkopen. O.a. Big labels met opdrukken van bijv. rendieren (leuk voor aan een zelfgebreide Noorse trui bijvoorbeeld), afdrukken van hondenpoten, quotes, en ga zo maar door. Ik vind ze echt leuk, misschien heeft iemand van jullie er ook nog iets aan. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die zijn echt leuk...
Heb bij labels alleen altijd zoiets van wil ze zelf maken ... |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel leuk .Dankjewel
|
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel leuk en creatief zo'n zelfgemaakt label! Bedankt voor de link.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nog een doosje vol labels van Action en Kruidvat om op mijn breisels en haaksels te naaien, ook een paar leren. Met Handmade of Made with Love. Als die op zijn zal ik nog eens naar die site gaan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooi die leren labels alleen vraag ik me af of het ook mooi blijft in de was als je het aan kleding maakt ?
|
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niania, ik neem aan dat dit toch wel getest is, maar zelf weet ik het niet eerlijk gezegd. Ik heb wel een suède labeltje op een trui zitten en dat gaat goed (die trui was ik op 30 graden), maar misschien zit daar ook nog wel verschil in. Benieuwd of iemand anders hier ervaring heeft met het wassen van werkstukken met leren labeltjes eraan. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar mijn moeder naaide altijd suede elleboogstukken op truien van mijn vader. Die werden regelmatig gewassen en heb er nooit klachten over gehoord. Wolwasprogramma met een wolwasmiddel zal het leer waarschijnlijk niet zo erg aantasten. Als het een glad stukje leer is, zou je na het wassen het ietsje (!) kunnen invetten waardoor het leer minder uitdroogt.
|
|
handwerkjuffie
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, Kamilla, nu je het zegt: ik heb vroeger inderdaad ook wel suède elleboogstukken op mijn truien gehad, alleen … toen hoefde ik mezelf niet om de was te bekommeren, haha, dus geen idee of mijn moeder die speciaal behandelde. Maar de tip om het gladde stukje leer iets in te vetten, klinkt wel goed. Het gaat bij deze labeltjes natuurlijk ook maar om een heel klein stukje, dus ik heb het idee (zeker nu met die elleboogstukken in mijn achterhoofd) dat het toch eigenlijk geen probleem hoeft te zijn.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo lang je ze maar niet in je nek naait, zal het wel gaan. Ik knip de moderne etiketjes toch al uit kleren, want die zijn zo hard.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |