Kliniek |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 November 2018 om 09:54 |
Nu zit ik,in de lappenmand met de fiets gevallen op natte bladeren ,en mijn been gebroken ,lig nu in kliniek zal niet zo veel kunnen sturen
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ahhh, wat is dat vervelend, Pareltje! Moet je in het ziekenhuis blijven of mag je met gips naar huis? Heb je veel pijn? Allemaal vragen terwijl je misschien niet eens de gelegenheid hebt om te beantwoorden. In ieder geval heel veel beterschap en geduld gewenst.
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
😱 wat vervelend. Heel veel beterschap.
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte gewenst!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
O jee Pareltje, beterschap.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
AU Pareltje Wat akelig! Dat je nog in de kliniek bent betekend dat er nog geen gips om kon en je naar huis mocht? Hopelijk geen operatie nodig? In ieder geval, sterkte en beterschap! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en door zo'n stom iets. Is het een gips, een operatieendangips, een operatiemetboutenendangips of een operatiemetboutendoorendoorenbeenomhooggetakeld?
Hopelijk een eenvoudige breuk en vooral geen pijn. Laat u maar soigneren. |
|
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap vanuit hier...
Erg vervelend dat je in de lappenmand zit... Misschien raar maar gelukkig been en niet je arm of hand nu kun je nog handwerken ...( niet verkeerd opvatten, dit heb je natuurlijk liever helemaal niet )... |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is donderdag gebeurd ,dan heb ik twee dagen open gips gehad en nu zitten er ijzer buizen in om het been recht te houden en de zwelling moet weg en vrijdag operatie ,het is juist onder mijn knie ben daarmee op de rand van een gootje gevallen ,nu doet het minder pijn maar ben wel bang voor opperatie
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
goh dat is nog een ambetante plaats ook nog, juistekes onder de knie.
En ik denk dat het normaal is dat ge een beetje bang zijt voor de operatie maar ge moet maar denken : het moet want anders loop ik voor de rest van mijn leven met een pijnlijke stijve rond. Knie/been hé. |
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat klinkt allemaal heel serieus. Het onbekende is vaak hetgene dat angstig maakt. Hopelijk kunnen ze je goed uitleggen wat er gaat gebeuren en weten ze ook hoe ze jou hierover wat gerust kunnen stellen. Heel veel sterkte, Pareltje.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjonge... een slechte breuk dus! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ow wat erg. Veel suc6 vrijdag en daarna veel beterschap
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeetje wat erg. Veel sterkte voor de komende tijd.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jee pareltje wat een ellende .
Ik begrijp dat je tegen de operatie opziet ,zou ik ook doen . Kunnen ze het thuis een beetje redden zonder jou ? Want als je die zorgen er ook nog bij hebt dan maakt het de ellende nog groter . En is er wel hulp voor handen als je weer naar huis mag ? Kennelijk wordt er bij jullie net zo slecht geveegd als hier . Sterkte |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
He Pareltje, wens jou heel veel succes en sterkte toe!
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel sterkte toegewenst
|
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte, Pareltje
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ow pareltje dat klinkt wel echt heel erg...
Hopelijk mag alles voorspoedig verlopen en kom je er zo snel mogelijk weer bovenop... |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |